Izvor: B92, 29.Jan.2020, 11:43 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ne pada sa trona: Auto-gigant ponovo najsnažniji brend na svetu
Maranelo -- Drugu godinu zaredom Ferari se okitio titulom najsnažnijeg brenda na svetu prema Brend fajnens global 500 izveštaju za 2020. godinu.
Očekivano, dodeljen im je najjači AAA+ rang, a ukupna ocena iznosi 94,1 od 100.
Na drugom mestu je Dizni, dok je treće mesto zauzeo kineski ViČet. U top 10 su očekivano i Koka Kola, Dilojt, PWC, Roleks, PejPal.
Brend fajnens global dalje navodi da je i vrednost brenda >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Ferrari porasla 9 odsto, a u ukupnom rastu veliku ulogu su imali novi modeli SF90 Stradale i Ferari Roma, dva nova modela kojima Ferari dodatno širi svoj potencijalni krug kupaca, prenosi Bankar.
Osim toga, s Armani grupom je postignut dogovor oko plasiranja Ferari kolekcija koje dodatno jačaju brend. Poznato je i da Ferari godinama prodaje i majice, parfeme, kape, šalove, makete itd. Ipak, kompanija planira da trenutne licence smanji za 50 odsto.
Kada je reč o najvrednijem brendu na svetu na prvom mestu i dalje je Amazon čija je vrednost dostigla neverovatnih 220,8 milijardi dolara, drugi je Gugl čija je vrednost narasla za 11,9 odsto, na 159,7 milijardi dolara, a treći je Epl sa vrednošću od 140,5 milijardi dolara, dok je najveći rast vrednosti zabeležila kompanija Tesla Motors, čak 64,9 odsto.