Covid-19 diktira trendove – Armani zaštitna odela, Ferrari respiratori…

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Apr.2020, 16:11

Covid-19 diktira trendove – Armani zaštitna odela, Ferrari respiratori…

Armani se prebacio na zaštitna odela za medicinske radnike, Bvlgari proizvodi dezinfekcioni gel, nekoliko modnih giganata maske za lice, dok respiratori stižu iz Ferarri-ja i pogona drugih velikih kompanija auto-industrije.

Armani grupa u svim svojim proizvodnim pogonima u Italiji proizvodi jednokratna zaštitna odela neophodna lekarima, sestrama i drugom medicinskom osoblju.

Istovremeno, sa proizvodnih traka rimskog Bvlgari-ja umesto nakita, satova, parfema i proizvoda od >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kože silazi gel za dezinfekciju ruku. „Konkurencija“ su mu Christian Dior, Givenchy, Guerlain…

Yves Saint Laurent, Balenciaga, Gucci, samo si neke od modnih imperija koje ovih dana kreiraju maske za lice, neophodne kako osoblju bolnica, tako i onima koji moraju da rade tokom karantina, ali i svima koji izlaze iz svojih domova.

Budući da u Italiji ima više od 90.000 aktivnih slučajeva Covida-19, bolnice i dalje imaju manjak respiratora. Kompanija Siare Engineering International iz Bolonje, zajedno sa stručnjacima i zaposlenima u Ferrari-ju nedeljnu proizvodnju podigli su sa 150 na 500 mašina.

Ferrari-jeva postrojenja nisu jedina. Aparate za mehaničku ventilaciju počeli su da proizvode ili se spremaju da počnu u Fiat-u, General Motors-u, Tesli, Fordu.

I Lamborghini se pridružio drugim velikim svetskim auto-kompanijama u borbi protiv pandemije korona virusa. Italijanski proizvođač supersportskih automobila zatvorio je fabriku u martu, ali krojačnica te fabrike počela je da šije maske.

Takođe, proizvođači alkholnih pića, pa i manje destilerije širom sveta pilagodili su svoju proizvodnju trenutnim potrebama u vanrednoj situaciji i na tržište isporučuju dezinfekcione rastvore poput visokoprocentnog alkohola.

Izvor: RTS
Pogledaj vesti o: Ferrari,   Coronavirus

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Transformacija u vreme Korone

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Apr.2020, 13:31

Način na koji radimo, način na koji se družimo, način na koji se volimo, način na koji provodimo dane, način na koji kupujemo, način na koji čitamo se promenio. Ta promena je bila moguća zahvaljujući tehnologiji koja je duboko u našim životima zbog činjenice da kao čovečanstvo živimo...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.