Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Jun.2020, 13:52

I Starbucks se pridružio bojkotu reklamiranja na društvenim mrežama

I Starbucks se pridružio bojkotu reklamiranja na društvenim mrežama

Više od 180 kompanija u Americi, među kojima su i giganti Verizon, Coca-Cola i Unliver odlučile su da na određeno vreme prekinu oglašavanje na društvenoj mreži Facebook zbog toga što ne sankcioniše govor mržnje. Kampanja bojkota oglašavanja „Zaustavimo mržnju zarad profita“ bila je odgovor na proteste širom zemlje zbog rasizma i policijske brutalnosti nakon smrti Džordža Flojda.
Starbucks je u saopštenju naveo da je pauza u oglašavanju najbolji način da se spreči širenje govora mržnje i da će unutar kompanije i sa organizacijama za zaštitu ljudsih prava razgovarati o najboljim načnima da se spreči govor mržnje.
Kako je saopšteno,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.