Izvor: Blic, 21.Sep.2011, 15:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Fejsbuk prezentacija "Blica" ima najviše "lajkova" i "šerova"
Fejsbuk stranica "Blica" zauzima prvo mesto među prezentacijama medijskih sajtova u Srbiji na ovoj drušvenoj mreži, pokazuju podaci vodeće hrvatske agencije za društvene medije "iSTUDIO" i domaće specijalizovane agencije za internet marketing "Eniax".
Fejsbuk stranica "Blica" beleži rast od više hiljada lajkova na dnevnom nivou i nalazi se na prvom mestu u kategoriji medijskih sajtova.
Ujedno, naš sajt se nalazi i na prvom mestu po broju podeljenih sadržaja >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << na mesečnom nivou, sa preko 30.000 puta u prethodna tri dana.
U saradnji firmi "iSTUDIO" i "Eniax", danas je krenuo međunarodni servis za praćenje uspešnosti brendova na društvenim medijima - www.socialnumbers.com.
Originalno započet kao drustvenimediji.com, lokalno prisutan i kao www.drustvenimediji.rs, već neko je pružao uvid u lokalne statistike najboljih strana brendova na Facebooku i njihovo poređenje sa konkurencijom.
Na www.drustvenimediji.rs ste mogli da pratite najbolje strane prema dnevnom, nedeljnom i ukupnom rastu broja fanova, kvalitetu interakcije (FIR) kao i stanje agencija koje se brinu nastupom brendova na društvenim medijima.
Danas se svi lokalni portali ujedinjuju pod imenom www.socialnumbers.com i kao takvi postaju deo jedne globalne priče čiji će zadatak biti davajnje mogućnost da uporedite vaš brend sa bilo kojom drugom Faebook stranom u bilo kojoj kategoriji na svetu kao i izlistavanje najboljih svetskih agencija specijalizovanih za društvene medije.
Cilj ovogservisa je lokalno prilagoditi dostupne Facebook statistike kao i dosada, ali ih takođe uklopiti u jednu širu sliku i dati svakoj osobi zaduženoj za nastup nekog brenda na društvenim medijima, ali i brend menadžerima iz kompanija najbolji alat na kom svakodnevno mogu da dobiju poslovnu inteligenciju za praćenje svog branda i dobijanje ideja za poboljšanje svog poslovanja.
Povezane vesti: Profil na Fejsbuku ima čak 2,5 miliona Srba Fejsbuk doprinosi socijalizaciji, pokazala nova studija Izveštavanje srpskih medija o EU previše jednolično Više od polovine Britanaca koristi Fejsbuk na poslu Muškarac od 12 do 29 godina prosečan korisnik interneta u Srbiji