[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL.: „Oni su heroji“ za Delegaciju Evropske unije u Srbiji

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Jan.2021, 18:19

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL.: „Oni su heroji“ za Delegaciju Evropske unije u Srbiji

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Homepage.Creative.Digital. i projektu „Oni su heroji“ za Delegaciju Evropske unije u Srbiji…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << IDEJA: Nova normalnost – u kojoj smo se svi zatekli usled pandemije korona virusa zahteva od agencija i klijenata da brzo reaguju, prilagode se svim specifičnostima situacije i u novom ritmu nastave da grade put do svojih ciljeva.

Tako je i Delegacija Evropske unije u Srbiji odlučila da skrene pažnju na heroje koji su tokom pandemije nesebično pomagali drugima, iako su istovremeno sebe izlagali rizicima – te da uključi kompletnu zajednicu da sama nominuje heroje iz svog okruženja.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. REŠENJE Na tim osnovama je uz podršku kreativne digitalne agencije Homepage / Homepage.Creative.Digital nastao nagradni konkurs Oni su heroji. Organizovan je kroz posebno kreiranu online platformu putem koje su svi ljudi sa teritorije Republike Srbije mogli da nominuju svog heroja uz fotografiju i kratko objašnjenje zbog čega je baš ta osoba njihov heroj, ili pak heroj svih nas.

Nastojali su da svi zajedno, kao društvo upute veliko hvala svim nominovanim herojima, kojih je bilo više od stotinu. Pored toga, značajan broj prijava na konkurs koje nisu ispunile formalne uslove konkursa, pokazao je nesebičnu energiju i posvećenost zajednici i time svakako zaslužio pažnju i zahvalnost.

Šira zajednica je imala priliku da se uključi u konkurs, ne samo putem nominacije heroja, već i kroz glasanje na platformi konkursa i deljenjem sadržaja kampanje putem društvenih mreža, kako bi vest o herojima stigla do što većeg broja ljudi – pored Facebook, Instagram i Google oglasa, ali i medijskih napisa.

REZULTATI: Nakon skoro dva meseca od početka konkursa, delegacija EU u Srbiji zajedno sa kompanijom Er Srbija nagradila je 15 najistaknutijih pojedinaca tokom pandemije korona virusa – heroja sa najvećim brojem glasova na sajtu onisuheroji.rs kompletom aviokarata za zemlje Evropske unije.

Nakon toga je nekoliko medijskih kuća intervjuisalo heroje i na taj način doprinelo da se priča o njihovim dobrim delima čuje još glasnije.

Kampanja je prepoznata i od strane stučne javnosti, te je nosilac nagrade Društva Srbije za odnose sa javnošću za 2020 godinu, u kategoriji Komunikacija u neprofitnom sektoru.

PROJEKTNI TIM.

Creative Director: Adorjan Kurucz

Digital Account Manager: Isidora Filipov

Graphic Designer: Dušan Manojlović

Project Manager: Branko Rodić

Digital Performance Manager: Aleksandar Radukin

Digital Advertising Executive: Nemanja Milivojević

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Homepage.Creative.Digital.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.