Izvor: Blic, 20.Feb.2019, 18:46

Zašto je najuspešnija srpska kompanija promenila logo?

Prema istraživanju čuvene konsultantske kuće McKinsey & Company, svetske kompanije danas daju daleko veću pažnju pričama koju njihovi brendovi stvaraju, vrednostima i identitetu koje za sebe kreiraju. Ovo istraživanje pokazuje da kompanije sa jasnom porukom i pozicijom brenda, ostvaruju do 20% bolje rezultate nego one sa nedefinisanom korporativnom filozofijom kao i to da će donosioci odluka za 10% pre razmotriti saradnju sa onom kompanijom koju tržište razume i sa kojom se kupci osećaju povezanima. Deset najbolje tržišno povezanih korporacija koje je ovo istraživanje obuhvatilo, pokazuje 31% bolji rast prihoda od onih deset koje su se nalazile na dnu liste, po povezanosti sa potrošačima.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.