Izvor: S media, 01.Apr.2013, 15:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Vaš automobil je ove boje? Nikada ga nećete prodati!

Boja automobila može da stvori razliku u ceni i do osam odsto, kažu stručnjaci za proučavanje tržišta u CAP-u.

Boje koje kupci vole

Nakon opsežne analize petogodišnje prodaje polovnih vozila utvrdili su da bela boja karoserije najbolje čuva cenu automobila i da su vlasnici belih automobila postizali i do pet odsto bolju cenu od proseka.

Visoko je cenjena i siva, kao i crna i metalik srebrna.

Boje >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << koje kupci ne vole

Najgore su prolazili vlasnici zelenih i braon automobila koji su izgubili i do osam odsto od iznosa plaćenog za beli automobil istih karakteristika u sličnom stanju.

Tamno plava takođe nije nabolji izbor.

Izvor: Tportal, S media foto: Guliver/Thinkstock

Nastavak na S media...






Povezane vesti

Prodaja polovnjaka: Boja automobila može da stvori razliku u ceni i do osam odsto

Izvor: AutoBlog, 01.Apr.2013

Možda ste mislili da je dovoljno to da vaš automobil bude dobro očuvan pa da postignete dobru cenu prilikom prodaje? Varate se. Boja automobila može da stvori razliku u ceni i do osam odsto, kažu stručnjaci za proučavanje tržišta u CAP-u. Boje koje kupci vole Nakon opsežne analize petogodišnje...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.