Izvor: SrbijaDanas.com, 01.Avg.2019, 00:51

Šta će Lebronu Džejmsu lak na noktima, i da li je to zapravo BIZNIS KOJI USVAJA BEOGRAD? (FOTO)

Šta će Lebronu Džejmsu lak na noktima, i da li je to zapravo BIZNIS KOJI USVAJA BEOGRAD? (FOTO)

Prava atrakcija

Muškarci su počeli da pune salone za negu noktiju, i to je postao biznis koji polako cveta

Kada je Sonja Vilson početkom jula otišla na pedikir, nije očekivala da će toliko čekati na svoj termin u salonu. Znala je svakako da je većina žena požurila da sredi nokte pre godišnjih odmora, i žene nisu bile problem. Salon je naime, bio pun muškaraca.  Vilsonova je bila četvrta u redu nakon trojice muškaraca - svi su imali zakazan pedikir. >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com <<

Muškarci ovog leta pune salone za negu, posebno za negu noktiju inspirisani izmenjenim stavovima i nezi muškaraca, i popularnošću sandala Guči, Valentino, Rik Ovens i drugih luksuznih brendova.

Mnoge filmske i sportske zvezde, uključujući Lebrona Džejmsa objavili su video zapise kako rade pedikir, uveravajući prosečnog tipa da je u redu da zakorači u salon i lakira prste na nogama.

Lanac Meri nails, koji ima salone u Njujorku, Los Anđelesu i drugim gradovima, primetila je više muškaraca koji dolaze na pedikur. I Bellacures, lanac sa šest salona širom SAD, takođe je zabeležio nalet muškaraca koji su ovog leta dolazili na pedikir.

Ali da li je potrebno prilagoditi salon muškarcima?

Pedikir za nogu muškaraca nekada je teži posao.

- Kako muškarci ne dolaze tako često kao žene, oni se najčešće odlučuju za pedikir za popravljanje izgleda i dodatne pilinge, one sa morskom soli ili organskim šećerom - kažu u poznatom salonu.

Vilsonova, takođe vlasnica salona, rekla je da su muška stopala "često gruba", ali takve su ponekada i ženske noge. U njenom salonu u Bruklinu, za svakog kupca koristi se novi oblog za kadu za natapanje.

Mnoge žene kažu da je sjajno što se momci osećaju prijatno kada dođu na pedikir, ali ne vole da čekaju kada se muškarci pojave u salonima. Nekima je prosto čudno.

Jednom joj je ceo košarkaški tim Državnog univerziteta u Kansasu došao na sređivanje noktiju.

- Bilo je baš smešno, njih peorica su se valjala od smeha prvo nakon što su odradili pedikir, ali smo posle razgovarali i o sportu i drugim temama -

Drugi put, došli su joj muškarci koji su želeli pedikir pre golfa.

- Čudno je gledati tu promenu, i kako postaje društveno prihvatljivija. Mislim da momci konačno shvataju da nokti neće uticati na njihovu muškost, a i devojke sigurno više vole muškace koji se brinu o svojim stopalima -

Nadin Abramik, osnivačica kompanije Tenoverten, sa salonima u Njujorku, Los Anđelesu i Teksasu, primetila je da je više muškaraca koji dolaze u grupama na poslovne sastanke zbog pedikira. Ona je čak dizajnirala prostor tako da bude neutralnog tona, nema ničega što može da asocira da je "samo za devojčice".

Kada je Kortni Nelson sa Floride posetila lokalni salon za nokte, odnos muškaraca i žena bio je 4 prema 1, bila je zaprepašćena.

- Čekaj malo. Ovde smo moje devojke i ja sedele i brbljale i razgovarale o našim muževima. Salon za nokte nekada je bio sveto mesto namenjeno samo damama -

Endrju Flik, direktor u jednoj kompaniji za odnose s javnošću kaže da kada on odlazi u salon, pokušava da bude tih.

Getting this great pedicure/foot massage+ shoulder/neck massage at the same dang time! Have to take care of your dogs Men! It's part of our life blood! Essentials keys to life

A post shared by LeBron James (@kingjames) on Feb 4, 2014 at 4:41pm PST

- Pokušavam da privučem što manje pažnje, nisam imao neprijatnosti, ali mislim da nisu uvek svi oduševljeni mojim prisustvom -

Tajler Vinter, specijalista za digitalne i društvene medije u Londonu, nedavno je išao na svoj prvi pedikir:

- Gledao sam uglavnom u svoje stopalo i osobu koja radi pedikir, i generalno minimizirajući kontakt očima sa drugima - rekao je. - U početku je bilo malo čudno -

Kris Mekdugal, menadžer u mloprodaji, kaže da radi pedikir uvek pre nego što obuje sandale Guči. Ali je još uvek uglavnom jedini muškarac u salonu u kraju.

- Ne smeta mi baš. Generalno se ne plašim da probam nove stvari - rekao je.

Ovaj trend, očigledno, širi se i izvan Amerike, došao je u Evropu, a stidljivo, i u Srbiju.

Koliko će to uticati na sam izgled salona za negu i lepotu videćemo u narednom periodu, ali je činjenica da će biti značajn izvor prihoda.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.