Izvor: B92, 20.Dec.2018, 11:58 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Skok za petinu: Ovo su Hrvatima tri omiljena četvorotočkaša
Zagreb -- U Hrvatskoj je od januara do kraja novembra 2018. godine prodato 57.629 novih putničkih vozila, što je za 18,5 odsto više nego u istom periodu prošle godine.
Samo u novembru je prodato 3.549 novih vozila, ili za 1,5 odsto više u odnosu na isti mesec 2017, pokazuju podaci kompanije Promocija plus.
Prema tim podacima, tokom 11 ovogodišnjih meseci prodato je 9.005 putničkih vozila više nego u istom lanjskom periodu, prenosi Poslovni dnevnik.
Najviše >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << vozila na hrvatskom tržištu je prodao Folksvagen - 8.707 jedinica, što u ukupnoj prodaji čini udeo od 15,1 odsto.
Sledi Reno s prodajom 5.599 automobila (udeo 9,7 odsto), treća je Škoda, takođe članica VW koncerna, sa 5.107 prodatnih vozila (udeo 8,9 odsto).
Više od pet hiljada automobila je tokom posmatranog perioda u Hrvatskoj prodao još jedino Opel, 5.048 vozila, koji tako u ukupnoj prodaji ima udeo od 8,8 odsto.
Tri najprodavanija modela su bili "škoda oktavija" s prodajom 2.879 vozila, zatim "reno klio" (2.554) i "folksvagen golf" (2.128).
Od ukupne prodaje, 55 odsto vozila su benzinci, a 42,6 posto dizelaši.
Tokom jedanaest meseci je prodato i 774 hibridnih automobila, što je u ukupnoj prodaji udeo od 1,3 odsto.