ŠOPING CENTRI IZLAZE IZ MODE: Trgovci sad vrebaju kupce na OVIM MESTIMA

Izvor: SrbijaDanas.com, 28.Jul.2019, 10:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

ŠOPING CENTRI IZLAZE IZ MODE: Trgovci sad vrebaju kupce na OVIM MESTIMA

Prodavnice koje su napravljene za samo jednu nameru postaju polako prošlost

Trgovci se danas fokusiraju na osvajanje kupaca na jednom mestu, tamo gde znaju da će ljudi nešto pazariti - na aerodromima. Veliki svetski brendovi šire svoje prisustvo na aerodromima širom sveta da bi putnike mogli da nagovore da kupuju impulsivno dok čekaju svoje letove. Ranije ovog meseca, Colgate je kupio Filorg, luksuzni brend za negu kože protiv starenja koji je postao veliki igrač na aerodromima.
>> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << />
Demografija putnika se menja, više ljudi nego ikada leti i kompanije su prepoznale priliku da stignu do milenijalaca na aerodromima. Industrija maloprodaje na aerodromu raste zapanjujućim tempom. Globalni prihodi od putovanja, koji uključuju bescarinsku prodaju na aerodromskim trgovinama, utrostručili su se u proteklih 15 godina na 69 milijardi dolara u 2017. godini, rezultati su Boston Consulting Group.

Nekoliko trendova podiže tržišnu nišu. Porast nisko budžetnih avio-kompanija otvorio je avio-putovanja novim putnicima. Više od četiri milijarde putnika letelo je u 2017. godini, što je porast od manje od dve milijarde, zaključila je Boston Consulting Group.

Više putnika leti na međunarodnom planu, pomažući maloprodaji aerodroma u azijsko-pacifičkom regionu za oko 14% godišnje od 2002. godine. Regija sada čini skoro polovinu globalnih prihoda od putovanja danas.

Očekuje se da će avionska putovanja nastaviti da se povećavaju i u narednim godinama: saobraćaj ka aerodromima će se povećati za oko 8% godišnje do 2026. godine, predviđa firma za istraživanje tržišta NPD. Putnici imaju prosečno 56 minuta slobodnog vremena pre svojih letova i obično troše 25 minuta na kupovinu u fri šopovima, procenjuje NPD Grupa.

Luksuzni brendovi, proizvođači alkohola i proizvođači kozmetike preuređuju svoje strategije kako bi privukli putnike tokom tog praznog hoda. Kupci na aerodromima uglavnom traže ekskluzivne proizvode za sebe i poklone za prijatelje i porodicu. Džek Denijels je na primer dodao liniju koja je dostupna samo na aerodromima, i drugim međunarodnim turističkim lokacijama.

Za Monkler, italijansku kompaniju za proizvodnju odeće, aerodromi predstavljaju ključnu priliku da se dođe do "sledeće generacije" luksuznih kupaca. Marke za negu lepote i kože se takođe fokusiraju na aerodrome. Čak i neki brendovi koji se polako gase, kao što je Brookstone vide priliku da ostanu "da plivaju" baš na aerodromima, koji imaju stalni promet.

Prošle godine, kada je kompanija podnela zahtev za bankrot i saopštila da će zatvoriti svih preostalih 101 centara, ona je otvorila svojih 35 prodavnica na aerodromima.

IZVOR ŽIVOTA ZA 100 MILIONA LJUDI: Ovo je najvažnija reka na svetu, a zbog nje bi moglo da zarati 11 država (VIDEO)

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.