Izvor: B92, 16.Avg.2018, 19:43 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ovo je noćna mora Koka-Kole i Pepsija, i neko ima rešenje
Koka-Kola udvostručuje svoje kapacitete kako bi mogla da se takmiči protiv Pepsija za sve popularniji Bodi armor.
Bodi armor je američki proizvođač energetskih pića za sportiste u koji je investirao i legendarni košarkaš Kobi Brajant.
Izgleda da je ubrzo ta kompanija postala noćna mora za rivale Koka-Kolu i Pepsi, tako da je Koka-Kola izašla u javnost pokazujući interesovanje za kupovinu.
Koka-Kola je, navodno, već i kupila određeni udeo u Bodi >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << armoru kako bi uhvatila korak s Pepsijem i njegovim hit pićem „gatoradeom“.
Prema računici medija, Koka-Kola će postati drugi najveći akcionar kompanije, dok će Kobi Brajant biti treći.
Gatorade je decenijama na vrhu američke industrije sportskih pića, odnosno udeo i tržištu je oko 75 odsto, skoro 8 milijardi dolara. Međutim, prošle godine prodaja je počela da opada, pa je Gatorade nedavno lansirao i bezalkoholni napitak, prvi put u svojoj istoriji.
Bodi armor inače, koristi u proizvodnji sirovine poput kokosove vode i zaslađivača, što rezultira i većom cenom.
BORBA ZA BODI ARMOR Za energetsko piće u trci Koka Kola i Pepsi, akcionar i Kobi Brajant
Izvor: Blic, 17.Avg.2018, 09:01
Koka-Kola udvostručuje svoje kapacitete kako bi mogla da se takmiči protiv Pepsija za sve popularniji Bodi armor.