
Izvor: B92, 05.Dec.2018, 09:30 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Noćna inspekcija: Nadljudski napori, borba za svaki metar FOTO
Grdelica -- Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović obišla je noćne radove na Koridoru 10 na trasi autoputa kroz Grdeličku klisuru.
Zajedno sa Mihajlovićevom, radove na kritičnim tačkama na toj trasi autoputa obišao je i direktor "Koridora Srbije" Zoran Babić.
Mihajlović je u izjavi novinarima kazala da se autoput kroz Grdeličku klisuru zaista završava, te da je ostalo nešto manje više od jednog kilometra da nije >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << pod asfaltom.
Kako je navela, na svim kritičnim tačkama, kojih je malo, radi se 24 sata.
Istakla je zahvalnost "Koridorima Srbije", radnicima i kompanijama na tome zato što čine sve što mogu kako bi se radovi priveli kraju u što kraćem roku.
"Ne preuveličavam kada kažem da su u pitanju nadljudski napori kada govorimo o završetku Grdelice u što kraćem roku i to onako kako smo i rekli: put mora biti bezbedan i kvalitetan i onda će se tek pustiti u saobraćaj", navela je Mihajlović.
Babić je kazao da nepunih kilometar i po asfalta fali kroz Grdeličku klisuru, kao i da svakog dana, 24 časa se bore za svaki metar, što se može videti i na kosini 2, gde se radi na galeriji, ali i na kosini 3, kosini 4, kosini 6, ispod magistralnog puta, odnosno na svim kritičnim tačkama.
"Radimo 24 časa, vreme nam ide od ruke i verujem da ćemo uspeti u onome što smo obećali, a to je da građanima Srbije isporučimo moderan, bezbedan i stabilan autoput", kaže Babić.
Izgradnja Koridora 10 u Grdeličkoj klisuri počela je radovima na deonici Gornje Polje - Caričina Dolina u drugoj polovini 2013. godine i predvidjeno je da budu završeni do kraja 2018. godine.
Ukupna dužina autoputa kroz Grdeličku klisuru je oko 26 km, a sastoji se od dve deonice: Grdelica - Caričina Dolina od 11,8 km i Caričina Dolina - Vladičin Han od 14,3 km.
U Grdeličkoj klisuri su, pored dva velika tunela izgradjene i četiri velike petlje, kao i 33 mosta ukupne dužine 5,7 km.
Radovi se finansiraju iz zajma Evropske investicione banke, a ukupna ugovorena vrednost radova je 234,18 miliona evra.