Nestle objasnio: Zašto smo prodali Cipiripi

Izvor: B92, 23.Maj.2018, 14:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nestle objasnio: Zašto smo prodali Cipiripi

Kompanija Nestle objavila je da je konditorsku proizvodnju Cipiripi prodala iz strateških razloga.

Direktorka komunikacija Nestle Adriatik Iva Taiber kazala je da se kompanija okreće korišćenju zdravijih sastojaka u proizvodnji i da jednostavno ne može sve.

„Cipiripi ima dugu i bogatu istoriju s više od 27 godina prisustva u Srbiji i sinonim je dobrih uspomena i detinjstva. U Paraćinki, koja je deo Silbo distrubucijske grupe, pronašli smo novi dom za našu konditorsku >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << marku Cipiripi unutar koga će brend i dalje da se razvija i unapređuje. Istovremeno, ova transakcija će kompaniji Nestle omogućiti veću usredsređenost na deo asortimana svojih globalno pouznatih brendova kod kojih planiramo snažan budući rast“, dodala je.

Ona je kazala da se Nestle okreće novim partnerima i kao primer navela nedavni dogovor sa Starbaksom.

Kompanija Nestle je, podsetimo, početkom meseca saopštila da prodaje Cipiripi u Srbiji kao deo kontinuirane revizije portfolija.

Očekuje se da će transakcija, koja uključuje čokoladne table i kremove, biti obavljena krajem drugog kvartala 2018. godine, nakon završetka uobičajenih odobrenja i završnih uslova.

U kompaniji su istakli da transakcija neće uticati na radna mesta u kompaniji Nestle Adriatik.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.