Izvor: NoviMagazin.rs, 14.Mar.2018, 17:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ministarstvo: Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet obuće

Broj prigovora potrošača u Srbiji stalno raste i 2017. godine ih je bilo skoro 17.000, trećinu više nego pre pet godina, a najviše na obuću, izjavila je danas državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač.

"Potrošači znaju kome da se obrate za pomoć u rešavanju problema, a sa druge strane, sve više se primećuje spremnost trgovca da u što kraćem roku reše reklamaciju potrošača jer time stiču veću lojalnost", kazala je Kovač >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << agenciji Beta uoči Svetskog dana zaštite potrošaća, koji se obeležava 15. marta.

Navela je da je najviše žalbi na obuću (21 odsto), na mobilne telefone (12 odsto), na belu tehniku (šest odsto), na računare i IT opremu (šest odsto), na nameštaj (pet odsto), i na odeću i televizore (po četiri odsto).

"U zaštiti potrošača skoro da su dostigniti evropski standardi", kazala je Kovač i istakla da je opve godine za podršku udruženjima za zaštitu potrošača namenjeno državnih 20 miliona dinara, trećina više nego prethodne godine.

"Nastojimo da pružimo podršku povećanju kadrovskih, materijalnih i tehničkih kapaciteta udruženja za zaštitu potrošača, a potrebno je raditi na daljem unapređenju saradnje svih nosilaca zaštite potrošača", kazala je Kovač.

Jedan od najvećih uspeha Zakona o zaštiti potrošača koji je u primeni od septembra 2014. godine, po njenim rečima je kolektivna zaštita potrošača, a te postupke pokreće i vodi Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Ministarstvo: Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet obuće

Izvor: Beta, 14.Mar.2018

Broj prigovora potrošača u Srbiji stalno raste i 2017. godine ih je bilo skoro 17.000, trećinu više nego pre pet godina, a najviše na obuću, izjavila je danas državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač."Potrošači znaju kome da se obrate za pomoć u rešavanju...

Nastavak na Beta...

Danas je Svetski dan potrošača: Srbi se najviše žale na OBUĆU, a nećete verovati šta je na DRUGOM MESTU

Izvor: SrbijaDanas.com, 15.Mar.2018, 09:45

Broj prigovora potrošača stalno raste..Danas je Svetski dan zaštite potrošača koji je ustanovljen odlukom Ujedinjenih nacija i obeležava se od 1983. godine...Pročitajte i:..U Beogradu će danas biti održan Sajam potrošačkih prava...Po podacima Ministarstva trgovine Srbije broj prigovora potrošača...

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.