Kako su nove generacije uticale na tržište: Najgore prošla omiljena srpska HRANA

Izvor: SrbijaDanas.com, 11.Dec.2018, 16:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako su nove generacije uticale na tržište: Najgore prošla omiljena srpska HRANA

Moderne generacije veoma su kritički nastrojene prema celom svetu, a kamoli prema pojedinim umetnicima, odeći, obući ili hrani, pa je s toga mnogo šta iza nas samo zbog toga što oni smatraju da je demode

U jednom trenutku, veliki broj milenijalaca prestao je da kupuje pojedine namirnice i time ih ozbiljno izložio riziku. Ovo su sve namirnice i pića koje su milenijalci uspeli da "ubiju" ove godine.

Navodno su previše lenji da bi išli u barove, ali ih to >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << ne sprečava da piju. Oni više nego generacije pre njih vole da sede kući i piju. Još uvek se opijaju, ali to rade u privatnosti svojih domova.

Ne piju pivo kao što su to radili njihovi roditelji, već su se sada previše zainteresovali za vina.

Razlog za to je što većina njih nema otvarač za konzerve, pa je prodaja opala za neverovatnih 40 odsto.

Milenijalci su uticali na zatvaranje mnogih lanaca restorana, jer više vole da kuvaju kod kuće.

Iako su okrenuti više kuhinji i kuvanju kod kuće, ali oni ubijaju i kuhinju. Razlog za to je i taj što se oni sve više odlučuju za dostavu hrane na kućnu adresu.

Dobri stari majonez više nije dobrodošao u domove milenijalaca. Zbog priča da je loš i nezdrav, majonez se sve ređe nalazi na spisku za kupovinu milenijalaca.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.