Izvor: RTS, 13.Jun.2018, 23:38

Efi avords za najbolje reklamne kampanje

Efi avords za najbolje reklamne kampanje

U Beogradu su po prvi put dodeljena priznanja najboljim marketinškim kampanjama, nagrade pod nazivom Efi avords.
Srbija je jedna od 45 zemalja koja drugu godinu zaredom organizuje i nagrađuje najbolje reklame po strogim kriterijumima koji važe kao u Americi. To našim marketinškim kompanijama obezbedjuje poene kao najkredibilniji partner sa kojima konkuriše za poslove u svetu.

Kažu ako si >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << uspeo u Holivudu uspeo si u celom svetu. Ako si uspeo da osvojiš Efi avords u Srbiji možeš da se smatraš uspešnim u celom svetu. Tako je bilo i večeras gde su nagrade osvojene u nekoliko kategorija
Predsednik međunarodnog udruženja oglašivača IAA, Jovan Stojanović ističe da oni koji tu nagradu osvoje u Srbiji sa punim pravom mogu da kažu da bi pod istim kriterijumima to priznanje mogli da osvoje u bilo kojoj zemlji sveta.
Predsednik žirija Efi avords Srđan Bogosavljević napominje da se na rekalamiranje potroši 200-300 miliona evra, uz ocenu da ta industrija buja. Ukazuje na to da veliki broj ljudi u makretingu zarađuje za život.
Jelena Ivanović, organizator dodele Efi avords kaže da je to globalni standard koji označava da su nagrađene kampanje doprinele razvoju i podizanju svesti o nekom brendu.
I najduhovitija reklama ili kampanja ne vrede na tržištu ako ne donose pare, a marketing je jedna od najvažnijih grana ekonomije.

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.