Izvor: RTS, 12.Jun.2019, 19:52

Dokle se stiglo sa izgradnjom najzahtevnije deonice na pruzi Beograd – Novi Sad

Dokle se stiglo sa izgradnjom najzahtevnije deonice na pruzi Beograd – Novi Sad

Za poslednje tri godine u Srbiji su ruske železnice rekonstruisale 205 kilometara pruge u vrednosti od 350 miliona dolara. Trenutno se radi najzahtevnija deonica pruge Beograd – Novi Sad koja prolazi kroz Frušku goru sa dve tunelske cevi i velikim vijaduktom.
Da bi izgradili železnički vijadukt od četiri kilometra ruski "RŽD Internešnl" mora da ugradi 80 kilometara šipova i izgradi dve tunelske cevi kroz Frušku goru dužine nešto više od dva kilometra.
Brza pruga od Beograda do Budimpešte je prioritet "Železnica Srbije" i najveće gradilište u jugoistočnoj Evropi.
Deonica od Stare Pazove do Novog Sada prolazi kroz planinske...

Nastavak na RTS...






 I drugi pišu o ovome:
 Povezane vesti
RUSI GRADE SRBIJU: Dokle se stiglo sa izgradnjom najzahtevnije deonice na pruzi Beograd – Novi Sad

RUSI GRADE SRBIJU: Dokle se stiglo sa izgradnjom najzahtevnije deonice na pruzi Beograd – Novi Sad

Izvor: SrbijaDanas.com, 13.Jun.2019, 10:35

Za poslednje tri godine u Srbiji su ruske železnice rekonstruisale 205 kilometara pruge u vrednosti od 350 miliona dolara...Trenutno se radi najzahtevnija deonica pruge Beograd – Novi Sad koja prolazi kroz Frušku goru sa dve tunelske cevi i velikim vijaduktom...Da bi izgradili železnički vijadukt...

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.