BESPLATNO = 52 DINARA  Tempo vara kupce lažnim gratis akcijama

Izvor: Blic, 29.Nov.2014, 18:32   (ažurirano 02.Apr.2020.)

BESPLATNO = 52 DINARA "Tempo" vara kupce lažnim gratis akcijama

Novosađani koji su prošle nedelje u „Tempu” kupili „domestos” na sniženju prevareni su jer im je uz to navodno gratis ponuđen drugi proizvod.

Naime, u paketu sa „domestosom“ pod oznakom „gratis” nalazio se i osveživač koji je kupce u stvari koštao 52 dinara. Ovo nije izolovan slučaj, jer se sve više građana Srbije žali udruženjima za zaštitu potrošača na prevare prilikom takozvanih akcija u supermarketima.

- Nedavno sam u „Maksiju” kupila >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << gel za tuširanje čija je cena na akciji bila 216 dinara. Bacila sam pogled na sitnim slovima ispisanu staru cenu i videla da je bez sniženja koštao 216,99 dinara. To znači da je gel na velikoj akciji manje od jednog dinara jeftiniji - kaže Vladana Stokić (28) iz Beograda.

Ove prevare trgovcima obezbeđuju velike zarade, posebno kada se uzme u obzir da proizvodi koji su na sniženju beleže i do 70 odsto veći promet nego inače.

Marketi uhvaćeni u lažnim akcijama uvek imaju isto opravdanje - nenamerna greška. Tako kažu i u „Delezu“, u okviru kog posluju i „Tempo” i „Maksi”.

- Potrošač je uočio grešku koja se nenamerno našla na našim policama. Ovaj proizvod je prvobitno bio na dvonedeljnoj, redovnoj akciji po ceni od 235,99, a ponuđena je i bolja cena u okviru vikend akcije od 184 dinara. Tokom nivelacije cena došlo je do nenamernog propusta snižavanja cene gratis pakovanja koje se vodi pod drugom šifrom. Potrudićemo se da do sličnih propusta ne dođe - pravdaju se za „Blic“ u ovom trgovinskom lancu, i dodaju da ukoliko mušterija koja smatra da je prevarena vrati proizvod uz važeći račun, može dobiti svoj novac nazad.

Ipak, u razgovoru sa radnicima ovog marketa saznali smo da se ovakve „nenamerne greške” često događaju.

- Kupci nam se često žale na akcije, posebno kada se snižena cena nađe na rafu, a redovna, viša cena, na kasi - priznaje prodavačica u jednom „Tempo” supermarketu.

U udruženjima potrošača ističu da nisu sve akcije prave akcije.

- Kada bi tržišna inspekcija imala kapacitete, nijednom trgovcu ne bi padalo na pamet da se tako oglašava - kažu u Pokretu potrošača.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.