11. Weekend Media Festival: Klikbejt nisu smislili portali, slične trikove televizija i radio koriste godinama (FOTO)

Izvor: SrbijaDanas.com, 22.Sep.2018, 17:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

11. Weekend Media Festival: Klikbejt nisu smislili portali, slične trikove televizija i radio koriste godinama (FOTO)

Jedan od najposećenijih panela u petak prepodne bio je "Tell Me a Story" na kojem je Pete Radovich, kreativni direktor CBS-a, pokazao šta znači dobar sadržaj

Budućnost klasične free to air televizije, sigurnost korisnika interneta, specifičnost proizvodnje digitalnog sadržaja, kao i važnost storytellinga neke su od tema koje su obeležile početak prvog dana jedanaestog Weekend Media Festivala u Rovinju.

Konferencijski deo otvorio je panel Will Netflix >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << Eat The Free TV World? na kojem se raspravljalo o trendovima konzumacije sadržaja. Richard John Brešković, direktor marketinga Hrvatskog Telekoma, istakao je da publika u Hrvatskoj voli binge-watchati, a povećava se i gledanost tzv "on demand" televizije.

- Publika u Hrvatskoj prati trendove kakve vidimo u SAD-u. Možda ne u tolikoj meri, ali ih prati - kazao je Brešković, dodajući kako potencijalni rast vidi u kratkim video formama od maksimalno 12 minuta, prikladnih za gledanje na mobilnom telefonu tokom vožnje ili na školskom odmoru.

Jedan od najposećenijih panela u petak prepodne bio je Tell Me a Story, na kojem je Pete Radovich, kreativni direktor CBS-a, na konkretnim primerima najboljih reklama pokazao što znači dobar sadržaj.

- Make them care. Ispričajte priču tako da s ljudima do kojih treba da dođete, postignete emocionalnu povezanost, a ne da im gurate svoj proizvod - poručio je Radovich i dodao: - Ljudima je stalo, zato je vrhunski story telling najučinkovitiji način da pokažete vrednosti branda.

Na predavanju The Search Engine That Respects Your Privacy francuski stručnjak za sigurnost Eric Léandri govorio je o masovnom nadzoru korisnika interneta.

- Ljudi više ne istražuju, primera radu, pojmove povezane s terorizmom, bilo da su novinari ili pojedinci, zbog straha da se u njih ne posumnja - istaknuo je Léandri, suosnivač Qwanta, prvog pretraživača koji štiti slobodu korisnika. Putem ovog evropskog pretraživača na mesečnoj bazi oko 70 miliona korisnika pretraži 10 milona pojmova.

Usledio je panel New World Order – Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba, na kojem su predstavnici ključnih medija zaključili da je pisano novinarstvo na internetu razvilo vlastita pravila i specifičnosti, a govora je bilo i o famoznom klikbejtu.

- Ja mislim da se preteruje s negativnim hypeom oko klikbejta. Ne želim da budem apologet, ali slične trikove u privlačenju pažnje radio i televizija koriste više desetak godina, a niko im to ne zamera - poručio je Filip Raunić, glavni urednik portala net.hr.

Miodrag Sila i Nebojša Taraba, producenti i vlasnici firme Drugi plan sucima 11. Weekenda otkrili su kako su uspeli hrvatske serije "Novine" i "Uspeh" da prodaju Netflixu i HBO-u.

- Znamo svi da se na Netflixu može pronaći hrpa sadržaja, ali istakli smo se zanimljivom temom i načinom snimanja. Šablonskih serija, doduše fantastičnih, ima na pretek. Nedostatak novca kojeg imaju svetske produkcije nadoknadili smo talentom - istaknuo je Sila.

Intervjue s nekim od današnjih predavača pogledajte na YouTube kanalu Weekend Media Festivala.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.