Kinezi nestrpljivo čekaju da se otvore granice da bi ušli u Srbiju

Izvor: RTS, 14.Maj.2020, 13:50

Kinezi nestrpljivo čekaju da se otvore granice da bi ušli u Srbiju

Počela je promocija Srbije kao turističke destinacije na poznatoj "Alibabinoj" turističkoj platformi "Fligi" (Fliggy) u Kini, na kojoj je prošle godine ideju za putovanje potražilo oko 270 miliona korisnika.
Srbija je prva evropska zemlja, ispred koje je direktorka TOS-a, Marija Labović tokom dvosatnog uključenja uživo za Fligi, govorila o tome gde sve kineski turisti mogu da putuju kroz Srbiju >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << i kako da ceo odmor provedu u našoj zemlji, sa posebnim naglaskom na to da je Srbija prva ukinula vize za kineske građane. 

Tokom uključenja iz Beograda sa kineskim turistima na mreži, organizovana je šetnja od Kalemegdana do Skadarlije, ispričane su im priče iz cele Srbije i na kraju im je pokazana bogata gastronomska ponuda u beogradskoj boemskoj četvrti.
Prenos je završen nastupom folklornog ansambla, a pratilo ga je na hiljade koji su sve vreme ostali na mreži, a Srbija je dobila preko 200.000 lajkova.
Mnogi Kinezi su se tokom uključenja javljali sa komentarima da jedva čekaju da se steknu zdravstveni uslovi da posete našu zemlju. Tome je značajno doprinela i bliskost državnog vrha naše dve zemlje, kao i zahvalnost na pomoći koju je predsednik Srbije Aleksandar Vučić, iskazao kineskom predsedniku Si Đinpingu.

Srbija je u poslednje dve godine postala najbrže rastuća destinacija na Fligi platformi. U 2019. godini, broj rezervacija za putovanje u našu zemlju putem Fligija povećan je za čak 147 odsto.
Više od polovine ovih rezervacija su putnici mlađi od 35 godina. Budući da je Srbija dobar prijatelj kineskog naroda i destinacija bogata turističkim resursima, Fligi vidi ogroman
potencijal srpskog turističkog tržišta, zato su odlučili da kampanja sa Srbijom, ove godine, bude besplatna.
Fligi je putnički brend "Alibaba grupe", sa fokusom na mlađe generacije takozvanih milenijalaca. Odabrali su pet evropskih destinacija za kampanju uživo: Srbiju, Francusku, Nemačku, Finsku i Ujedinjeno Kraljevstvo.
Turizam iz Kine je privremeno obustavljen zbog uticaja koronavirusa, međutim, Fligi se odlučio da kineske turiste inspiriše da putuju u Evropu u budućnosti.
Fligi će nastaviti da promoviše Srbiju u narednim mesecima kako bi se pripremili za dolazak u našu zemlju nakon što budu otvorene granice i u Srbiji i u Kini.

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

Hiljade Kineza "prošetalo" Kalemegdanom: "Srbija je postala najbrže rastuća destinacija"

Izvor: B92, 14.Maj.2020

Počela je promocija Srbije kao turističke destinacije na poznatoj Alibabinoj turističkoj platformi "Fligi" u Kini, a direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović je u dvosatnom uključenju govorila gde sve kineski turisti mogu da putuju kroz Srbiju i kako da ceo odmor provedu u...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.