Izvor: BKTV News, 14.Mar.2018, 17:30

Evo na šta se najviše žale potrošači u Srbiji

Evo na šta se najviše žale potrošači u Srbiji

U Srbiji će sutra, kao i u celom svetu, biti obeležen Svetski dan potrošača, 15. mart.

Iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) poručuju da su problemi koji muče potrošače u Srbiji najčešće loš kvalitet obuće i odeće, kao i stav trgovaca koji odbijaju reklamacije.

Prema podacima NOPS-a, u periodu od 2011. do 2018. godine bilo je 31.104 reklamacija potrošača, od čega se trećina odnosi na garanciju.

Prema analitici prigovora potrošača >> Pročitaj celu vest na sajtu BKTV News << NOPS-a, koja je dostavljena Tanjugu, od ukupnog broja evidentiranih prigovora 21,79 posto se odnosi na neispravan proizvod i lošu uslugu, a 6,44 posto na nepoštovanje roka za odgovore na reklamaciju.

Završeno drugo izvlačenje nagradne igre "Uzmi račun i pobedi": Ovo su srećni dobitnici, a novi vlasnik stana u Beogradu nije iz prestonice!

Nešto više od 23.000 prijava odnosi se na robu, a 7.971 na usluge.

Potrošači se najviše žale na kvalitet telefona (14,48 odsto), patika (13,21 posto) i laptopova i tableta (7,03 posto), a, kada je reč o uslugama, najviše je pritužbi na račun pretplate za mobilnu telefoniju (13,35 posto) i fiksni internet (5,85 procenata), na primer.

Iz NOPS-a ocenjuju da je petogodišnja strategija za zaštitu potrošača, koja ističe ove godine, ostala "većim delom mrtvo slovo na papiru" u Srbiji, budući da, kako kažu, ni država, a još manje potrošačke organizacije, ne mogu da garantuju da li je u pakovanju ono što piše na deklaraciji.

Nastavak na BKTV News...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
 Povezane vesti
U Nišu se potrošači žale na kvalitet patika, potrebne kolektivne tužbe

U Nišu se potrošači žale na kvalitet patika, potrebne kolektivne tužbe

Izvor: JužneVesti.com, 15.Mar.2018, 09:09

Povodom Dana potrošača, koji se obeležava 15. marta, Centar za zaštitu potrošača "Forum" iz Niša je skrenuo pažnju na problem sa sportskom obućom jer, kako navode, “i najskuplji artikli traju 2 do 3 meseca”, a reklamacije se odbijaju. ..Obrazloženje je “nepravilno održavanje - obuća...

Nastavak na JužneVesti.com...

Danas se obeležava svetski dan potrošača

Izvor: Kamatica.com, 15.Mar.2018

U Srbiji će danas, kao i u celom svetu, biti obeležen Svetski dan potrošača, 15. mart. Iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) poručuju da su problemi koji muče potrošače u Srbiji najčešće loš kvalitet obuće i odeće, kao i stav trgovaca koji odbijaju reklamacije..

Nastavak na Kamatica.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BKTV News. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BKTV News. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.