Izvor: NovaEnergija.net, 21.Avg.2019, 10:22

Digital2019 – Lior Romanowsky: Možemo li da razumemo simbiozu marketinga i novih tehnologija?

Digital2019 – Lior Romanowsky: Možemo li da razumemo simbiozu marketinga i novih tehnologija?

Ubrzo počinje šesti #Digital2019. Nastavljamo da vam predstavljamo ono zbog čega smo tu: stručnjake iz oblasti telekomunikacija, medija i digitalnih tehnologija, njihov uvid u taj svet, predviđanja, iskustva, savete i novine.
Do tada, stiže jedno osveženje na preseku ovog našeg puta ka konferenciji. U pitanju je panel “Marketing u svetu novih tehnologija: Fascinantan pregled na koji način VR, AR, AI utiču na marketing kompanija”, a u okviru njega predavač Lior Romanowsky, >> Pročitaj celu vest na sajtu NovaEnergija.net << naš prijatelj, preduzetnik, osnivač i izvršni direktor @Jenna i osnivač i izvršni direktor @Spartans.
Lior je mladi izraelski inovator i preduzetnik, a predstaviće kako funkcioniše marketing u svetu novih tehnologija. Saznaćete kako vodeće svetske kompanije poput Ikee, Nike, Amazona, Starbucks-a i mnogih drugih koriste nove tehnologije da osnaže brend i poboljšaju svoj marketinški uticaj.
Zašto nam je važan njegov uvid i iskustvo po pitanju marketinga i novih tehnologija?
Jasno nam je: nove tehnologije su značajan deo digitalnog poslovanja velikih svetskih kompanija.
Vodeće kompanije širom sveta uveliko koriste tehnologije poput veštačke inteligencije, proširene i virtuelne stvarnosti da bi stekle konkurentsku prednost i ponudile jedinstveno i zanimljivo iskustvo svojim korisnicima.
Posebne primene veštačke inteligencije uključuju ekspertske sisteme, prepoznavanje govora i mašinsku viziju koja omogućava mašinama da uče iz iskustva, prilagođavaju se novim tehnologijama i obavljaju ljudske zadatke. Cilj istraživanja veštačke inteligencije je razvijanje programa (softvera), koji će računarima omogućiti da funkcionišu na način koji bi se mogao okarakterisati inteligentnim.
Zbog sve bržeg napretka, često se govori da ona postaje pretnja našem postojanju, ali ne postoji zaustavljanje njene evolucije i njenog porasta.
Na koji način, onda, digitalni marketing koristi nove tehnologije u svom poslovanju kako bi privukao paznju potrošača? Kakvi su benefiti, kakve opasnosti, i da li sve ono što im je prethodilo možemo da iskoristimo kao naravoučenije za spektar budućih događaja?
Saznaćete 5. i 6. septembra – zato #savethedate!
Više o prijavi, kotizaciji i učesnicima pogledajte ovde digitalconference.rs .

Nastavak na NovaEnergija.net...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NovaEnergija.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NovaEnergija.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.