Izvor: Blic, 04.Avg.2019, 20:26   (ažurirano 02.Apr.2020.)

“DEČACI NE PLAČU, DEVOJČICE SU LEPE” Srbijom vladaju RODNI STEREOTIPI: Dokle će žena da kuva i pegla, a muž jedini da zarađuje?

Marketinške agencije u Srbiji ubuduće će morati da prilikom kreiranja reklama vode računa o rodnim stereotipima, odnosno da svojim sadržajima ne zagovaraju i ne podržavaju ustaljene predrasude, saznaje “Blic”.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.