Izvor: AutoBlog, 28.Dec.2019, 09:33 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Citroen zatvara stogodišnjicu novom verzijom svog filma, a otvara put električnoj budućnosti
Citroën
privodi kraju godinu svoje stogodišnjice uz poslednji deo svoje kampanje
‘auto-stoper’. U filmu je predstavljen novi SUV C5 Aircross hibrid uz snažnu
poruku: ‘Tokom 100 godina Citroën je učinio da automobil bude dostupan svima.
2020. godine, Citroën će da učini da električni automobil bude dostupan svima’. Citroënova
stogodišnjica je obeležila 2019. godinu. 100 godina odvažnosti i kreativnosti
je predstavljeno kroz modele koji su i legendarni i popularni (2CV, Type H,
Méhari, itd.) ili kroz kampanje Žak Segela. Poglavlja Citroënove istorije su
predstavljena kroz film ‘auto-stoper’: 1. epizoda je izašla 2018., druga krajem
2018. (DS, Sebastijan Leb, Žak Segela, itd.), a 3. u februaru 2019. (koncept
Ami One).
Krajem
2019.,...
Pogledaj vesti o: Citroen