Izvor: AutoBlog, 26.Jul.2021, 21:19

TikTokere više zanimaju sportski automobili od SUV-ova

TikTokere više zanimaju sportski automobili od SUV-ova

TikTok je postao hit na društvenim mrežama širom sveta, pa nije iznenađenje da proizvođači automobila analiziraju situaciju. Za sada, daleko najuspešniji je BMW. Dick Lovett, automobilski trgovac iz Velike Britanije, analizirao je hashtagove koji pominju marke luksuznih automobila, nakon čega je izbrojao preglede na njima. Hashtagovi povezani s BMW-om su ostvarili 22 milijarde pregleda od 15. juna ove godine, prenosi Jutarnji.hr. To je za dvostruko više od sledeće najpopularnije marke na TikToku, a rezultat je BMW-ove vlastite interakcije s aplikacijom. 2019. godine BMW je pokrenuo #the1challenge na TikToku i Instagramu, pri čemu je korisnike izazvao da plešu uz...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.