Izvor: B92, 29.Avg.2018, 11:11

Fotografija koja je "zapalila varnicu" između Audija i BMW-a

Fotografija koja je zapalila varnicu između Audija i BMW-a

Audi i BMW ponovo "ratuju" – ovog puta na Tviteru.

Između dva nemačka proizvođača premijum automobila vlada dugogodišnje veliko rivalstvo koje se često manifestuje kroz prepucavanje u sferi marketinga.

Nekada su sredstvo ovog vida "komunikacije" bili reklamni bilbordi, pa su tako Audi i BMW širom sveta postavljali reklamne >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << panoe u kojima su prozivali jedni druge, a sa širenjem društvenih mreža dijalog se preneo na Tviter.

Najnoviju raspravu izazvala je promo fotografija modela M4 koju je BMW USA objavio na ovoj društvenoj mreži.

Ljudima u Audiju nije promaklo da se u pozadini jarko plavog sportskog kupea vide isprepletani svetlosni krugovi koji su ih asocirali na sopstveni logo – četiri spojena kruga, pa su BMW-u ukazali na to na Tviteru:

Naravno, BMW im nije ostao dužan, pa je prepisku nastavio porukom: "da, i mi ih vidimo, ali obično u retrovizoru", aludirajući na to da je BMW na putu brži od Audija:
Pogledaj vesti o: Audi

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.