Zabrana uvoza EURO 3 i EURO 4 polovnjaka - šta bi se promenilo?

Izvor: AutoBlog, 16.Jan.2018, 11:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zabrana uvoza EURO 3 i EURO 4 polovnjaka - šta bi se promenilo?

Već dugo slušamo o mogućnosti da se zabrani uvoz polovnjaka koji ne ispunjavaju EURO 4 normu. Međutim, čuju se i zahtevi da se odmah podigne granica na EURO 5, pošto danas ima EURO 4 polovnjaka starih deceniju i po. Ako bi se uvelo EURO 5 ograničenje, da li bi to dovelo do podmlađivanja voznog parka i u skladu s tim – da li bismo vozili bezbednije automobile koji manje zagađuju vazduh? Naravno! Odgovor je jasan. Svi želimo da udišemo što čistiji vazduh i da vozimo što novija i bezbednija kola. Postoji samo jedan problem – novac. U prvih 10 meseci 2017. u Srbiju je uvezeno oko 137.000 polovnih automobila, od čega je dve trećine bilo EURO 3 standarda. Istovremeno je prodato 22.396 novih. U 2016. je uvezeno 117.000 polovnjaka. Kompletan...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.