Izvor: NoviMagazin.rs, 12.Sep.2017, 18:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Salon u Franfurtu: Dominacija električnih automobila i malih terenskih vozila

Na međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu proizvođači su predstavili vozila s niskom emisijom i tehnološke strategije za koje se nadaju da će im doneti profit narednih godina kada se očekuju dubinske promene u auto industriji.

Nemački Folksvagen izložio je revidiranu verziju svog električnog terenskog vozila "ID Crož" pošto je juče saopštio da će do 2030. godine ponuditi električne ili hibridne verzije svih svojih 300 modela i da će do 2025. godine ponuditi >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << 80 novih električnih automobila. Kompanija planira da uloži 20 milijardi evra u unapređenje postrojenja, izgradnju dve nove platforme za električna vozila i za obuku radnika.

Folksvagen je naveo da bi, zavisno od razvoja na tržištu, u 2025. godini mogao da proda tri miliona čisto električnih vozila.

Dajmlerov "Mercedes-benc" predstavio je danas u Frankfurtu električno vozilo u okviru svog brenda "EQA", sa dva električna motora koji mogu da postižu različite performanse tokom vožnje, zavisno od načina vožnje koji vozač izabere.

Be-Em-Ve (BMW) je izložio električno vozilo "i Vision Dynamics", koje će se pridružiti njegovim modelima "i3" i "i8", i koje može da razvije brzinu do 200 kilometara na čas i da postigne ubrzanje do 100 kilometara na čas za svega četiri sekunde.

Proizvođači su u Frankfurtu izložili i mala terenska vozila (SUV), među kojima su Folksvagenov "T-roc", "SEAT Arona", jaguarov "E-pace", "Kia stonic", "Citroen C3 Aircroš" i Škodin "Karoq".

Na frankfurtskom salonu automobila ove godine ne učestvuju Fiat, Džip (Jeep), Alfa romeo, Pežo, DS, Nisan, Volvo i Infiniti.

Iako se postojeći električni modeli ne prodaju u velikim količinama, između ostalog i zbog njihovih visokih cena, proizvođači automobila ulažu veliki novac u razvoj i poboljšanje električnih automobila kako bi zadovoljili sve oštrije propise vlada koji imaju za cilj smanjenje zagađenja.

Analitičari smatraju da bi njihova prodaja mogla da se poboljša kada baterije postanu bolje, a cene automobila padnu.

Čisto električni automobili, koji rade samo na baterije, činili su u 0,57 odsto svetske proizvodnje u 2016. godini, a u 2017. godini će dostići 0,86 odsto, navode istraživači kompanije IHS Markit.

Francuska i Velika Britanija objavile su u julu da će do 2040. godine prestati sa prodajom benzinaca i dizelaša, u sklopu napora za smanjenje zagađenosti vazduha i emisije ugljenika koja doprinosi globalnom zagrevanju.

Kina je u nedelju objavila da radi na rokovima za prestanak proizvodnje i prodaje automobila s tradicionalnim motorima i da će promovisati razvoj električne tehnologije.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.