Japanci još jednom pokazali svetu kako se to radi; Za 12 dana 1,3 miliona posetilaca tokijskog auto sajma

Izvor: AutoBlog, 10.Nov.2019, 18:24   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Japanci još jednom pokazali svetu kako se to radi; Za 12 dana 1,3 miliona posetilaca tokijskog auto sajma

Organizator je pronašao dobitnu formulu za format autosalona u budućnosti, jer već odavno više nije dovoljno samo dovesti automobile u izložbene hale kako bi se privukao interes posetilaca. Kada smo pre više od mesec dana pisali o budućnosti autosalona u formatu kakav već dugo poznajemo bili smo pod utiskom upravo završenog IAA u Frankfurtu. Ni brojke, kao ni utisci nisu bili ružičasti. Naprotiv, same brojke su pokazale bolnu istinu: autosalon u Frankfurtu 2019. je posetilo tek 560.000 ljudi, u odnosu na izdanje iz 2017. kada je IAA Frankfurt s plaćenim ulaznicama posetilo 810.000 ljudi ili ono iz 2015., kada ih je bilo 931.700. Pad broja zainteresovanih posetilaca je evidentno bio i više nego dramatičan, piše Tportal.hr. Opravdano...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.