Izvor: SrbijaDanas.com, 23.Avg.2019, 12:33 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Auto gigant Folksvagen MENJA LOGO! Na ovaj potez ih je naterao veliki skandal
Žele novi imidž!
Nemački automobilski div Folksvagen predstaviće novi logo na ovogodišnjem sajmu automobila u Frakfurtu, a time želi da izgradi imidž kompanije angažovane na zaštiti okoline i ogradi se od skandala sa falsifikovanjem podataka o ispuštenim gasovima iz dizel vozila iz 2015. godine.
Folksvagen je na putu prema mobilnosti bez emisija štetnih gasova za sve, rekao je menadžer brenda Ralf Brandštater. Cilj nemačkog proizvođača automobila >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << po Brandštaterovim rečima jeste da postane svetski lider u e-mobilnosti i do 2025. prodavaje milion električnih vozila godišnje.
U Folksvagenu se nadaju da će njihov električni model ID.3 da dosegne popularnost nekadašnje Bube i Golfa.
Novim redizajnom logo je izgubio trodimenzionalni efekat i slovo „W“ nije više spojeno s gornjim „V“.
- Verujemo da smo stvorili ikonu - rekao je VW-ov markentiški direktor za osobna vozila Johen Sengpil.
Kompanija je počela da radi na redizajnu brenda 2015. godine, pre izbijanja skandala s falsifikovanjem podataka o isduvnim gasovima iz dizelaša.
- Novim logom želimo ponovno da izgradimo dobru reputaciju u društvu - naglasio je Brandštater.
Nastavak na SrbijaDanas.com...