Revija brendova u sklopu Serbia Fashion Week-a okupila više od 1.000 modnih sladokusaca

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 13.Okt.2019, 17:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Revija brendova u sklopu Serbia Fashion Week-a okupila više od 1.000 modnih sladokusaca

Revija modnih brendova, poseban dan posvećen najprestižnijim brendovima u sklopu internacionalnog festivala mode i umetnosti, Serbia Fashion Week-a, je uz prisustvo velikog broja ličnosti iz sveta mode, muzike, umetnosti i javnog života Novog Sada održan sinoć na velikoj terasi šoping centra Promenada. Uz fenomenalnu atmosferu za koju se pobrinula Aleksandra Radović, naša poznata pop pevačica, preko 80 manekena >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << prodefilovalo je u kolekcijama brojnih brendova.

Na "krovu" Novog Sada, jednoj od terasa šoping centra Promenada sa koje se grad vidi kao na dlanu, kolekcije za jesen/zimu 2019/20 najpre su predstavili brendovi Beosport, Mohito, Gagliardi, kao i poznati domaći brend P...S...Fashion.

Prepoznatljiv uglavnom po sportskoj, kežual, udobnoj odeći, Beosport prikazao je kolekciju za jesen/zimu koja obiluje ponovo aktuelnim animal printom na haljinama, ali i kaputima i jaknama u nijansama sive, crvene, bordo, crne boje, kao kariranim printom koji je poslednjih nekoliko sezona u trendu. Manekenke su prošetale i u modelima domaćeg brenda P...S... Fashion koji je iz sezone u sezonu sinonim za kvalitet i autentičnost. Poznati poljski brend Mohito koji za sada ima samo jedan prodajni objekat u Srbiji, upravo u šoping centru Promenada, prikazao je jesenju kolekciju koja će oduševiti pripadnice lepšeg pola koje vole dobar stil i urbanu eleganciju. Italijanski brend Gagliardi predstavio je mušku kolekciju koja se odlikuje već prepoznatljivim finim italijanskim krojem i veštom izradom muških odela. U prvim redovima posetioci su mogli videti Bojana Perića, Draganu Mićalović, Aleksandra Radojičića, Viktora Savića, Dunju Jovanić i modnu stilistkinju Kristinu Bekvalac, koja je ostavila svoj trag na prvoj reviji modnih brendova u saradnji sa Diesel-om.

Čuveni hitovi Aleksandre Radović podigli su publiku na noge, a revije raspoređene u tri bloka, u nesvakidašnjem ambijentu oduševile su prisutne.

Predsednica SFW-a i Nacionalne komore za modu Srbije, Svetlana Horvat, izrazila je veliko zadovoljstvo povodom saradnje sa jednim od najvećih tržnih centara u regionu i istakla da je, "Dan brendova" u okviru Nacionalne nedelje mode veoma važan budući da je modna industrija, pre svega, značajna grana privrede.

Povodom prve Revije brendova u sklopu Serbia Fashion Week-a, Darja Kustudija, marketing menadžer šoping centra Promenada izjavila je: "Ovo je veoma bitan momenat ne samo za sve prestižne modne brendove kojima je današnji dan posvećen, već i za Promenadu. Kroz partnerstvo sa Serbia Fashion Week-om nastojimo da približimo aktuelne modne trendove svima koji dele našu ljubav prema modi, umetnosti i dobrom dizajnu. Svakako najveća kreacija koja je nastala kroz pomenuto partnerstvo je današnja Revija modnih brendova, jedna od najbitnijih novina na ovogodišnjem Serbia Fashion Week-u".

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.