Jesu li cigarete odgovorne za moderne marketinške metode

Izvor: Danas, 30.Nov.2019, 13:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Jesu li cigarete odgovorne za moderne marketinške metode

Getty Images „Užasne su. Grebu mi grlo.“ Tako je jedan pušač ocrnio kamel neposredno pre nego što će dvadesetih u Americi naslepo isprobati cigarete. Njegova omiljena vrsta, laki strajk, „klizi glatko“, rekao je on. I tako je znao da mora da puši laki. Kao što prepričava Alan M. Brant u knjizi Vek cigareta, čovek je […]
Pogledaj vesti o: Štrajk

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.