Sarajevo Film Festival (SFF) najveći je i najznačajniji događaj iz sveta sedme umetnosti u ovom delu Evrope
Pored priznatih filmskih stvaraoca, poznatih filmskih zvezda, uglednih gostiju, posebno mesto na crvenom tepihu ove godine pripalo je Coca-Cola „festivalskoj bočici“. Povodom obeležavanja dve decenije uspešne saradnje SFF-a i kompanije Coca-Cola, kreativni tim agencije McCann Sarajevo dizajnirao je, u festivalskom duhu, aluminijumsku bočicu omiljenog napitka kao simboličan poklon Coca-Cole ovom festivalu, ali i gradu Sarajevu.
„Već dvadeset godina podržavamo filmsku umjetnost, ovaj festival i sve što on znači Sarajevu, ali i cijeloj BiH. Kao jedan od lidera u marketinškim inovacijama u svijetu, uz pomoć agencije McCann Sarajevo, kreirali smo posebno izdanje aluminijske bočice koje slavi naše partnerstvo sa festivalom, kreativnost, umjetnost i naravno sam Sarajevo Film Festival“, izjavila je Lejla Zorlak, Franchise Manager kompanije Coca-Cola BiH koja je od samih početaka uz SFF.
Dizajnirana da slavi magiju koja spaja i traje već 20 godina, aluminijska bočica obojena je prepoznatljivom Coca-Cola crvenom bojom koja istovremno simbolizuje crveni tepih dopunjen poznatom vizurom Narodnog pozorišta Sarajevo.
„Simboli SFF-a, crveni tepih kojim prolaze najveće filmske zvijezde i Narodno pozorište, u kojem se prikazuju festivalski naslovi u kojima publika uživa, proglašavaju pobjednici, odaju priznanja i uručuju nagrade posebno uspješnim stvaraocima u oblasti sedme umjetnosti, bili su moja vodilja u odabiru elemenata koje sam željela inkorporirati u dizajn bočice koja simbolizira partnerstvo dva uspješna brenda, Coca-Cole i Sarajevo Film Festivala“, izjavila je Maida Hambo, art direktorka McCann Sarajevo.
Specijalno limitirano izdanje Coca-Cola bočice posvećeno festivalu, dostupno samo tokom ove manifestacije, već je postalo suvenir i podsetnik na nezaboravne trenutke SFF-a koje su kroz Coca-Cola bočicu zabeležili i osmislili kreativci iz agencije McCann Sarajevo.
Facebook
Twitter
LinkedIn
RSS