10. oktobar  2015. 10.29  →  12.12 | Izvor: Tanjug, Dnevnik

Vučević: Vanredni izbori potrebni zbog iskrivljene slike

NOVI SAD -

Gradonačelnik Novog Sada i predsednik Gradskog odbora SNS Miloš Vučević izjavio je danas da su vanredni izbori potrebni, jer se u "društvu stvara atmosfera koja daje potpuno iskrivljenu sliku o objektivno odličnim rezultatima Vlade Srbije, a koji se mimimalizuju".

"Neki političko-tajkunski centri pokušavaju da Srbiju predstave kao zemlju u kojoj vladaju strah i neizvesnost, a pojedini mediji ih u tome verno prate", ocenio je Vučević u intervjuu novosadskom "Dnevniku".

Obrazlažući razloge zbog kojih je nedavno od premijera Aleksandra Vučića zatražio da zajedno sa lokalnim i pokrajinskim budu održani i republički izbori, on je naveo da u tako stvorenoj društvenoj atmosferi postoji "potpuno iskrivljena slika u kojoj objektivni rezultati nisu nikakvo merilo".

milos vucevic

Na taj način se, kako je dodao Vučević, "odlični rezultati Vlade Srbije, koje priznaje i međunarodna zajednica, potpuno minimalizuju i umesto toga se pozivaju devedesete godine prošlog veka".

Vučević je uveren da je jasno "zašto tim političarima i njihovim tajkunima ne odgovara da u Srbiji konačno bude zaveden red, jer oni su više od decenije funkcionisali u haosu, bezakonju i burazerskim dilovima" i dodaje da se danas vode sudski procesi protiv većine onih "koji su vodili pljačkaški sistem tajkunizacije Srbije".

Takvima ne odgovara da ti sudski procesi budu dovedeni do kraja, a njihovim političkim poltronima ne odgovara da idu na izbore, jer nemaju šta više da ponude građanima, koje su u međuvremenu potpuno osiromašili, naveo je Vučević.

Takvima, kako je dodao, jedino ostaje da izmišljaju razne afere, od navodnog prisluškivanja do pisanja separatističkih grafita, i da pokušavaju da unesu haos i destabilizuju državu.

"Zato mislim da su nam potrebni izbori", ističe Vučević i naglašava da je SNS uvek spremna za sud građana.

"Neka narod kaže da li je za politiku Aleksandra Vučića, koji je učinio da Srbija svugde u svetu bude poštovana ili za politiku Bojana Pajtića, koji vređa američkog ambasadora", naveo je Vučević.

Režim DS uvukao Vojvođane u spiralu siromaštva

Gradonačelnik Novog Sada i predsednik novosadskih naprednjaka Miloš Vučević izjavio je danas da je "režim DS i Bojana Pajtića uveo građane Vojvodine u spiralu siromaštva iz koje ih je neophodno izvući posle narednih pokrajinskih izbora".

"Ukoliko SNS bude formirala sledeću pokrajinsku vlast potrebno je sve promeniti, a najpre izvući građane Vojvodine iz spirale siromaštva u kojoj su, već 15 godina, zahvaljujući režimu DS-a i Bojana Pajtića", istakao je Vučević u intervjuu novosadskom "Dnevniku".

On smatra da je pokrajinska vlast, koju predvode demokrate, iza sebe ostavila "štetu koja se meri milijardama dinara i moraće konačno da objasne kako su pljačkali Razvojnu banku Vojvodine, Fond za kapitalna ulaganja, Fond za razvoj i druge fondove".

Predstavnici aktuelne vlasti u pokrajini moraće da objasne i "zašto su finansirali nepostojeće projekte, davali kredite bez pokrića svojim prijateljima tajkunima", naveo je Vučević dodajući da "njihove bahatosti nisu bili pošteđeni ni oni najsiromašniji i najugroženiji".

"Režimu Bojana Pajtića uvek je za sve bila kriva vlast u Beogradu i stalno su izmišljali sukobe i krivce, pokušavajući da prikriju sopstveno neznanje, nerad i neodgovornost", rekao je Vučević ističući da na predstojećim izborima očekuje veliku podršku SNS-u, kako u pokrajini tako i u Novom Sadu.

Srodne vesti

Broj komentara: 27

Dača  10. 10. 2015. | 10:54
Ja sam očekivao da to budu argumenti tipa:!Izdajnici,prodali Kosovo,poskupeli struju,smanjili plate i penzije,povećali pdv,povećali poreze,povećali dug države...A onda sam se setio da to ne mogu nikako da kažu,jer tako govore o sebi!

Limanac  11. 10. 2015. | 08:13
@Dača ti kao da opisujes Pajtica,coveka koji sam sebi preti,ne dolazi na posao a uredno prima platu..
4
8
Bane  11. 10. 2015. | 18:06
@Dača Znači gradonačelnik laže. E pa ja mu verujem, on je video šta je ostalo u kasi nakon što je preuzeo vlast.
1
3
B54  10. 10. 2015. | 11:36
Pažljivo sam pročitao članak i nije mi jasno kako su ovom čoveku dali da bilo šta radi ?
Miki  10. 10. 2015. | 23:07
@B54 U pravu ste. Ako bude izbora, obavezno izaci i glasati protiv ovih, unistili su sve cega su se dotakli.
15
5
021  11. 10. 2015. | 08:24
@B54 u svakom slucaju bolje se pokazao ovaj covek u odnosu na vaseg rodnija njegovog prethodnika .
2
10
Milo  10. 10. 2015. | 11:41
Jadni li ste naprednjaci. Delujete ocajno i izgubljeno. SNS puca po svim savovima i panika kod bivsih radikala je sve veca i veca. Rejting sadasnje vlade se srozava brzinom svetlosti, iz dana u dan, pa bi da idu na izbore dok i onaj poluobrazovani narod ne "skapira" istinu. Naobecavali su kule i gradove, a Srbija i Novi Sad dotakli samo dno. Nigde nikakve rezultate gradjani ne vide. Ostala su samo obecanja a SNS i dalje samo najavljuje, najavljuje,...i naravno korupcija, diletanstvo, sumnjive diplome, plagijati, sns armija u javnim preduzecima, dzipovi, kriminal u porastu,...
Gari  11. 10. 2015. | 08:26
@Milo koliko sam primetio jedino sta puca je demokratska stranka mada nije ni cudo kakvi sve diletantni je vode, mada moram priznati za sebe su najsposobniji.
3
9
Paja  10. 10. 2015. | 12:04
Svi razlozi koje navodite ovih dana, nemaju veze sa odrzavanjem vanrednih izbora. Od 2012. imate apsolutnu vlast, posebno u republici. Jedini razlog zasto zelite da sa pokrajinskim i lokalnim izborima odrzite i rebublicke je strah da necete proci kao sto zelite. Razlog tome je sto ljudi koji predstavljaju SNS na lokalu i pokrajini su u najmanju ruku smesni, sto, fakat, nije slucaj sa Vucicem. Najbolje bi bilo da priznate da zelite republicke izbore, jer glasaci "vezuju" liste kada zaokruzuju glasacke listice, pa ako na republici budu zaokruzili Vucica, uradice to i na ostala dva. I to vam je jedina sansa da prodjete u pokrajini i lokalu onako kako zelite. Tako da razlozi koje navodite ovih dana su zamajavanje naroda.
Pedja  10. 10. 2015. | 12:04
Jos se hvale progonom politickih protivnika, odvratno. Protiv njih se vode montirani procesi po nalogu Vucicevog rezima, a ipak jos nikog nisu uspeli da osude. Ljudi koji su osiromasili zemlju su upravo oni koji su sad na vlasti.
Nensi  11. 10. 2015. | 13:08
@Pedja Ha, ha, ha, ha! O kakvom progonu vi pričate, Pedja? Ko vam je srušio Sneška Belića? Pa smeju vam se ljudi u lice zbog vaših glupih odvala! Niko vam ne veruje nakon toga koliko ste vi učinili nešto pamento za građane! Niste u stanju da održavate svoje članove na okupu, a ne da održavate grad, ni dečije bolnice, ni da završavate polusagrađene objekte (crkve, zgrade,...), ni da menjate zastarele toplovodne cevi po gradu! Niste u stanju ni da zapošljavate mlade ljude na željena radna mesta! Od kad se pojavila vest o izborima, vi ste navalili na taj jedan tekst kao muve na hranu! Naučite da se strpite!
2
9
Minja  10. 10. 2015. | 12:42
Atmosfera razlog? Ne moze. Ostavke, to moze. Tri godine ne radite nista osim sto pisete saopstenja i kukate.
samo gledam  10. 10. 2015. | 13:06
A da nije možda zbog toga što bi da se ogrebete na Vučićevoj popularnosti? Da se uzgred ogrebete, da Vučić iznese i lokalne i pokrajinske izbore?
Marko  10. 10. 2015. | 13:21
Atmosfera je vazdusni omotac oko Zemlje. Tesko da ce se ona promeniti izborima.
Zvanican  10. 10. 2015. | 15:19
jao koliko su nas "ugrobarili" od kako imaju apsolutnu vlast to je strašno!

Nisam ja od sns-a ni očekivao ništa, ali ovo što su napravili od Srbije je katastrofa, ako se ovo rasipanje i upropašćavanje zemlje nastavi , je ne znam šta će biti za 4 godine!

A još veća katastrofa po zemlju je činjenica da alternative njima nema, odnosno ima, ali su svi oni samo manje loša opcija, nema dobre opcije ... za koga glasati?
Vladimir  10. 10. 2015. | 16:40
@Zvanican Ima, Dosta je bilo.
19
8
lola  10. 10. 2015. | 16:45
Ako im EU i MMF dozvole da naprave izbore i pored toga sto imajunapsolutnu vecinu, onda ih mi, biraci, na tim izborima moramo kazniti.
misko  10. 10. 2015. | 17:18
Gde god se okrenem po gradu posteri ,,pajtic lopov,, ako je lopov HAPSI, / sva vlast je u vasim rukama/ ALI istina je drugacija, ZNAM JA KO MI JE OTEO CETVRTINU PENZIJE. A rezultata nema nigde, privreda u kolapsu, institucije unistene, gradjani u depresiji, beznadju a vlast se hvali uspesima, KOJIM? TO JE PRAVA SLIKA SRBIJE.
Daba  10. 10. 2015. | 17:48
čak i da je istina da nam je bolje što slušamo, zaboravlja se srpski inat " što gore , to bolje " ako odete na izbore izgubićete i ako srbija nema za koga da glasa.
lala  10. 10. 2015. | 18:35
Nas Vojvodjane nemojte spasavati, pogotovo ne na nacin kako ste "spasili" Srbiju, koja se zaduzuje 100 evra u sekundi. Nema fabrike cipova, mercedes, kriminal raste, penzije smanjene, struja, gas poskupeli, hrana sve skuplja, starlete napreduju, profesori i lekari beze iz zemlje, medijima ukinuli slobodu, afere helikopter, prisluskivanje, taste sa diplomatskim pasosima..uzas
lapis  10. 10. 2015. | 18:40
U Srbiji, za razliku od Vojvodine, više i nema redovnih izbora. Izbori u Vojvodini su u nadležnosti Pokrajine i ne treba mnogo slušati Vučića, ali treba paziti i raspisati ih za datum odvojen od srbijanskih izbora. Sad, pitanje je kako to izvesti kad SNS ima tog aduta u Skupštini Vojvodine u vidu St. Istvana Pasztora, ali je za mene ipak najveće pitanje da li uopšte i treba izlaziti na izbore u organizaciji Beograda i Srbije...
todor  10. 10. 2015. | 19:54
Slazem se ,da su izbori potrebni ,pre svega radi nezadovoljnih Gradjana NS ,az ne radi Vas , pre svega radi provre koliko ste dobrog /loseg ucinili u Gradu na stetu Gradjana ! Vucevicu podrzavam predlog "ZA" izbore pa cemo se uveriti koliko vas Gradjani podrzavaju !!!!!
Goran  10. 10. 2015. | 21:08
Neznam kako oni razmisljaju ali gradani lose zive jos od 90 godina i nikako da se oporave jer je u ono vreme 70 posto grdana bili srednji stalez a sada su na kantini srvenog krsa zalosno i akcize samo skacu a plate i penzije sam gube na vrednosti, ima jedan primer kolika ce da bude akciza na gorivo da se samo vratimo jedno godinu dana unazad cena sirave nafte je bila 105 dorala a benzin kod nas 150 dinara litra a sada srava nafta je 48 dolara a cena benzina 148 dinara koliko je abciza otisla gore, dabi covek mogo da zivi sa ovom cenama minimalac bi trebo da bude 50,000 hiljada al kod nas to niko nece doziveti jer vlast neda ni malo da se podigne cena rada jer kako ce danas nude srancima i tajkunima kao naj jetiniju radnu snagu u evropi sramota puno obecano a ispunjeno samo sto njima odgovara.
sulejman  11. 10. 2015. | 00:25
Čitam članak, i ne verujem. Da je "međed", reko bih da je prespavao ove 4 godine. Uspeh u Srbiji? Ne bih da ponavljam, ono što su mnogi već rekli. Veliki je uspeh, da ste za vreme zabrane zapošljavanja u javni sektor zaposli oko 9000 novih SNS kradova (kadrova). A dok svima skidate plate i kradete penzije, svojim "velikim stručnjacima" podižete primanja. Što se tiče Novog Sada (uz prećutnu saglasnost) postigli ste sledeće uspehe : uspeli ste da u JKP primite OGROMAN broj partijskih vrlo "obrazovanih" kadrova. Most na mestu Žeželjevog umesto da je otvoren, TRUNE. Nadvožnjak na kraju bul. Evrope, je napukao, a Vodovod koji ima osigurane kupce, proizvod i ekonomsku cenu, pretvarate u GUBITAŠA. Ili smo svi mi "blesavi" i nemamo odgovarajući kriterijum za "USPEH", ili ovaj čovek priča o nekoj drugoj državi.
Toliko ste "dobri", da mi je prosto nejasno zašto sam nezadovoljan, kada mi je lični standard PAO "SAMO" za 30-40% otkako ste vi na vlasti!
Daria  11. 10. 2015. | 03:29
DS pokusava uz pomoc tajkuna i medija da minimalizuje ili negira rezultate vlade iako su oni potvrdjeni od medjunarodnih institucija. SNS se ne plasi izbora na svim nivoima jer vredno i posteno rade, za razliku od Pajtica cija je vlast obelezena brojim proneverama.
Željko Čenej  11. 10. 2015. | 08:24
Demokrate, koji ništa nisu radili, i koji su Vojvodinu doveli do prosjačkog štapa, znaju samo neargumentovano da kritikuju. Ako žuti misle da su u pravu, neka lepo raspišu pokrajinske izbore, da vide šta narod misli o njihovom vođenju Pokrajine. Naravno, Pajtić beži od izbora kao đavo od krsta, jer njegova vlast u Vojvodini, osim afera, nema nikakvih rezultata.
neshapopovic  11. 10. 2015. | 08:46
Pajtić i njegova propala kompanika na sve moguće uglavnom najprljavije načine pokušavaju da skrenu pažnju na sebe,omalovažavajući uočljive pozitivne poteze vlade RS.a sve u cilju pdugovlačenja i zadržavanja trenutne pol.ppzicije u Vojvodini,kako bi zadržali imunitet,i izbegli obavezu da odgovaraju pred zakonodavnim i sudskim organima. Izbori što pre,očistimo Srbiju ...