AVG najavio da će prikupljati i prodavati informacije o korisnicima

Vesti, 22.09.2015, 00:30 AM

AVG najavio da će prikupljati i prodavati informacije o korisnicima

Češki proizvođač antivirusa AVG najavio je novu politiku privatnosti u kojoj kompanija hrabro i otvoreno priznaje da će prikupljati informacije o korisnicima i njihovim aktivnostima na internetu i prodavati ih online oglašivačima kako bi nastavila da finansira svoje freemium proizvode.

Najavljeno je da bi nova politika privatnosti trebalo da stupi na snagu od 15. oktobra. AVG je na kompanijskom blogu objasnio svoju odluku da krene ovim putem, tako da korisnici novu politiku privatnosti mogu pročitati unapred i sami odlučiti da li žele da koriste usluge kompanije.

Kompanija je objasnila da će prodavati informacije o korisnicima da bi zaradila od svojih besplatnih ponuda kako bi one ostale besplatne. Ove informacije uključuju oglašivački ID povezan sa uređajem korisnika, istoriju pregleda i pretraživanja uključujući i meta podatke, informacije o internet provajderu ili mobilnom operateru koje korisnik koristi da bi se povezao sa proizvodima AVG-a. AVG će prikupljati i informacije koje su u vezi drugih programa koje korisnici imaju na svojim uređajima kao i informacije o tome kako ih korisnik koristi.

AVG nije prodavao i neće prodavati lične podatke korisnika uz pomoć kojih je moguće identifikovati korisnika, kao što su ime, email adresa, i detalji o kreditnoj kartici, već će sa trećim stanama deliti zbirne ili anonimne podatke.

Ipak, nešto od ličnih podataka korisnika moglo bi da procuri preko istorije pretraživanja. U tom slučaju će AVG tretirati taj deo istorije kao lične podatke, i anonimizovati te informacije.

AVG će i informacije koje inače smatra ličnim i identifikujućim ponekad deliti sa trećim stranama. Takve informacije koje mogu biti korišćene za statistiku ili istraživanja nikada neće biti povezane za drugim personalnim podacima tako da omoguće identifikaciju korisnika.

Korisnicima je savetovano da pažljivo pogledaju novu politiku kompanije i da sami odluče da li se slažu sa ovim uslovima. Do 15. oktobra informacije o korisnicima neće biti ni prikupljane ni prodavane.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje