Brendovi

Popularni svetski i hrvatski brend, McDonald’s i Kraš, ujedinili snage

McDonald’s i Kraš, ujedinili su snage i uveli novi ukus u McFlurry, jedan od najpopularnijih McDonald’sovih sladoleda – ukus popularnih Kraš Napolitanki

McFlurry Kraš Napolitanke sladoled, najnovija je letnja poslastica, a rezultat je saradnje popularnog svetskog i hrvatskog brenda – McDonald’sa i Kraša. U prodaji će biti od 3. avgusta.

Verujemo da će McFlurry, jedna od naših najpopularnijih slatkiša širom sveta, pa tako i Hrvatske, u svom najnovijem obliku, prožet hrskavim komadićima Kraš Napolitanki, ulepšati pojam ukusnog letnjeg osveženja.“, ističe Pavel Pavliček, član uprave kompanije Globalna hrana d.o.o., vlasnika franšize za McDonald’s u Hrvatskoj, osvrnuvši se i na najnoviju saradnju sa Krašem.

Ponosni smo na najnoviju saradnju sa kompanijom Kraš. Naime, upravo je Kraš jedan od lokalnih brendova s kojim vidimo pozitivne mogućnosti rasta i zajedničkog napredovanja. Kraš sa svojim dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji visokokvalitetnih i originalnih konditorskih proizvoda svakako može da doprinese našoj ponudi. Na kraju, upravo je odabir Kraš Napolitanki za najnoviji McFlurry još jedan elemenat koji će naš brend dodatno približiti brojnim vernim gostima u Hrvatskoj gde su Kraš Napolitanke jedna od omiljenih poslastica mnogih generacija“, objašnjava Pavliček.

Hoće li biti još Kraševih proizvoda u McFlurryju?

McDonald’s bi svakako voleo da nastavi saradnju s Krašem u sklopu koje bismo naše goste voleli da obradujemo još nekim slatkim iznenađenjima iz Krašove i McDonald’sove radionice. No, uživajmo najprije u McFlurryju sa slasnim Kraš Napolitankama“, poručio je Pavliček.

Kako bismo osvojili nove kupce sa ukusima Kraša odlučili smo da se povežemo sa jakim brendom poput McDonald’sa koji je uspešan na svetskom, ali i lokalnom nivou, dugi niz godina. Nudeći Kraš Napolitanke u McFlurry sladoledu želimo vernim kupcima da ponudimo poznat i omiljen proizvod kroz novi način konzumiranja, ali i da osvojimo neke nove ljubitelje ove odlične kombinacije sladoleda i vafla. Ovakvim poslovnim aktivnostima cilj nam je kroz sinergiju dva jaka brenda dodatno da jačamo decenijama stvaranu poznatost i snagu brenda.“, izjavio je predsednik Uprave Kraša d.d., Damir Bulić, komentarišući saradnju dva velika brenda.

 

Izvor: poslovni.hr

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

SBB obeležio Međunarodni dan devojčica u IKT-u

Advertiser Serbia25. април 2024.

Baby Food Factory uz Beogradski maraton

Advertiser Serbia25. април 2024.

Predstavljena najnovija linija Samsung televizora i saundbarova – Dolazi nova Samsung AI TV era

Advertiser Serbia25. април 2024.

Značajne promene na čelu kompanije Nelt u Bosni i Hercegovini

Advertiser Serbia25. април 2024.

Sajber kriminal je jedna od najunosnijih prevara na svetu – saznajte kako da zaštitite svoje poslovanje

Advertiser Serbia24. април 2024.

Gejming industrija Srbije povećala prihode i broj zaposlenih

Advertiser Serbia22. април 2024.

A1 escape room „Izgubljeni IDentitet“ posetilo više od 4.000 ljudi

Advertiser Serbia18. април 2024.

Samsung predstavio Samsung Galaxy evropski tim sportista za Pariz 2024

Advertiser Serbia18. април 2024.

Telekom Srbija pokreće projekat „Dečji svet je veći od ekrana“

Advertiser Serbia16. април 2024.

Održana prva radionica sa Ivanom Minićem i autorima Naše mreže

Advertiser Serbia15. април 2024.

Da li ste se prijavili na konkurs „ESG Lideri“?

Advertiser Serbia15. април 2024.

Uranjanje u dubine uz 8K: Podvodni snimatelj Pavel Aktel o novoj eri snimanja filmova u visokoj rezoluciji

Advertiser Serbia15. април 2024.

Samsung 15. godinu zaredom vodeći na globalnom tržištu sistema digitalnog oglašavanja

Advertiser Serbia12. април 2024.

Samsung Electronics već 18 uzastopih godina na vrhu globalnog tržišta televizora

Advertiser Serbia10. април 2024.

Pet pravila za uspešno ulaganje u investiciono zlato

Advertiser Serbia10. април 2024.