Ekonomija

0

PKS: Telekom društveno najodgovornija kompanija

Autor: IG

Izvor: Tanjug

PKS: Telekom društveno najodgovornija kompanija

Izvor: Foto: Logo


Generalnom direktoru Telekoma Predragu Ćulibrku nagradu je uručio ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Aleksandar Vulin u PKS-u.

Ćulibrk je, nakon što mu je uručeno ovo priznanje, istakao da se kompanija Telekom prema društvu odnosi pođednako odgovorno kao i prema svojim zaposlenima. "Taj odnos se bazira na brizi, poverenju i odgovornosti", rekao je on.

Telekom je, kako je Ćulibrk podsetio, svoju društvenu odgovornost naročito demonstrirao kroz kampanju "Kad voziš, parkiraj telefon", upravo zbog toga što je upotreba mobilnih telefona čest uzročnik saobraćajnih nesreća.

"Telekom Srbija se jednako odnosi prema društvu u kom posluje kao i prema svojim zaposlenima i svojim korisnicima, a to je odnos koji se zasniva na poverenju, brizi i odgovornosti. Upravo tim načelima smo se vodili pri osmišljavanju kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!", rekao je Ćulibrk.

Kako je kazao, Telekom je želeo da kao društveno odgovorna kompanija i mobilni operator koji ima više od četiri miliona korisnika, pošalje poruku društvu da se njihove usluge koje koriste, koriste na odgovoran način.

"Time smo im stavili do znanja da stavljamo njihov interes, tj. bezbednost građana, iznad interesa kompanije naušrtb sticanja profita", izjavio je Ćulibrk.

Na osnovu visokih kriterijuma i višefaznog ocenjivanja, komisija Komore je, pored ocene samog projekta, u obzir uzimala i celokupno poslovanje kompanije, sa posebnim osvrtom na doprinos zajednici u celini.

U kategoriji velikih i srednjih preduzeća, nagradu za društveno odgovorno poslovanje ponele su i kompanija Telenor, koja je zauzela drugu poziciju iza Telekoma, zatim slede Bambi, NIS i Specijalna bolnica za rehabilitaciju Banja Kanjiža.

U kategoriji malih i mikro preduzeća, za društveno najodgovorniju, proglašena je firma Kosmos iz Beograda, a odmah iza nje su Eko Feniks B Tim iz Subotice, Special Travel Agency iz Beograda, JP Štampa, radio i film iz Bora i niška Aura.

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež rekao je da su domaće kompanije sve svesnije da se uspešno poslovanje i dugoročno pozicioniranje ne mogu meriti i postići samo brojem potrošača, udelima na tržištu ili profitom, već i onim što rade na zaštiti životne sredine, zdravlju i bezbednosti zaposlenih.

"Globalni procesi su takvi da će za nekoliko godina i privredna društva u Srbiji biti obavezna da podnose i izveštaj o nefinansijskom poslovanju i zato je važno da na vreme usvoje principe društveno odgovornog poslovanja", zaključio je on.

Telekom Srbija osvojio je nagradu u konkurenciji od 38 uspešnih kompanija.

PKS ovu nagradu dodeljuje svake druge godine, počevši od 2007, a Telekom Srbija je već dva puta do sada bio laureat druge nagrade, i to 2010. godine za projekat „Digitalizacije manastira Hilandara" i 2012. godine za on-line konkurs „Uradi nešto".

Komentari (0)

POŠALJI KOMENTAR