Vučić za Novosti: Odlažemo miting, ne želimo nemire!

P. V.

29. 03. 2015. u 23:11

Premijer Aleksandar Vučić o skupu u Novom Sadu i kontramitingu DS: Nemamo pravo na neodgovornost koju pokazuje Pajtićev režim

Вучић за Новости: Одлажемо митинг, не желимо немире!

SRPSKA napredna stranka ne odustaje od najavljenog mitinga u Novom Sadu. Ali on se neće održati istog dana kada i skup stranke Bojana Pajtića, lidera vojvođanskog režima.

To je ekskluzivno za "Novosti" izjavio lider SNS Aleksandar Vučić, povodom medijskih spekulacija da su naprednjaci odlučili da se uopšte i ne okupljaju da bi obeležili godinu dana rada Vlade Srbije.

Premijer nam potvrđuje da će mitinga biti, ali ne 25. aprila za kada je Pajtićeva stranka najavila "kontramiting" u Beogradu:

- Mi ćemo održati najavljeni skup nekog drugog dana, a predstavnicima bivšeg režima na republičkom nivou nećemo uskratiti pravo na neodgovornost koju već svakodnevno pokazuju. Lično, kao lider najveće stranke u Srbiji, nemam nameru da delim državu i narod. To mi ne pada na pamet!

OČEKUJE OKO 100.000 LjUDI PREMIJER nam kaže da na mitingu u Novom Sadu očekuje oko 100.000 pristalica i građana: - Biće to najveći skup koji je organizovan u Vojvodini - najavljuje Vučić.

Vučić za "Novosti" kaže i da vlast nikada neće zabraniti niti uskratiti pravo na slobodno okupljanje što je jedna od svetkovina demokratije:

- U slučaju da se održavaju dva mitinga u isto vreme, pitanje je da li bi mogao da se obezbedi mir. A meni su, kao lideru najveće stranke Srbije i premijeru, mir i stabilnost najvažniji. Inače, postavlja se i pitanje odakle novac Pajtićevoj stranci za organizaciju mitinga ako je svima poznato da im je partijski račun već mesecima u blokadi.

Premijer zaključuje za naš list da SNS, odlukom da pomeri datum mitinga kojim će obeležiti godinu dana Vlade, ne pokazuje slabost već snagu:

- Kao odgovorni ljudi, ne želimo da ni na koji način ugrozimo stabilnost u državi. Takođe, ne želimo da verujemo da je lideru vojvođanskog režima Bojanu Pajtiću izazivanje nestabilnosti upravo i cilj.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (174)

Xao

29.03.2015. 23:46

Interesantno pitanje, obzirom da se Pajtić nije hvalio sa tim da im je račun blokiran. Mogao bi na to pitanje da odgovori odmah na skupu i time olakšati posao službenicim poreske i finansiske kontrole.

Dušan The Forcefull

30.03.2015. 00:05

Odavno nije doneta toliko zrela, odgovorna i dubinski promišljena odluka. Ne treba stvariti "riskantan kontekst" jer postoji armija kretenoida koja jedva čeka upravo na takve "prilike". "Žute" treba ostaviti na miru, da organizuju taj njihov miting. Ljudi iz MUP-a će biti stoprocentno angažovani u Beogradu a njihov dodatni angažman i u Novom Sadu bi, već, pretsatvljao nepotreban balast za Ministarstvo unutrašnjih poslova. Ima vremena za nas.

Petar

30.03.2015. 00:06

Premijer je ovim na prvom mestu pokazao kakav je covek! Njemu ce uvek na prvom mestu biti narod! Ne zeli nikakve nerede i ne zeli da neko neduzan nastrada!

Šef

30.03.2015. 00:08

Drago mi je što je Vučić pomerio skup naprednjaka za drugi dan, demokratama treba dati taj dan da bude samo njihov i da se izblamiraju za sve pare koje su možda dobili od Miška.

Ника

30.03.2015. 08:35

@Šef - У праву сте. Слажем се а је ДС историја, и да их треба пустити да се избламирају како би се јасно видело да их народ не подржава. А добро је и да СНС одвоји дан за себе, јер ће и то бити својеврсна бламажа, па зашто да се народ смеје само један дан - боље да весеље траје 2 дана. Да могу да бирам против кога бих од ове 2 странке гласао - не бих могао да се одлучим. На срећу - постоји патриотска алтернатива - па ако и они почну да кривудају - и њих ћемо да мењамо...

Munjinjo

30.03.2015. 00:09

Vrh Demokratse Stranke u Beogradu !? 25-og aprila !? Ako se na skupu pojave i Marta Takač i Dragan Đilas i Igor Dulić OBAVEZNO pozvati muriju !!! Ali, OBAVEZNO !!!

Ivan

30.03.2015. 00:14

Nikada ovakav potez ne bi povukli ovi iz DS, nema šanse. Oni ne misle na bezbednost naroda već samo na sebe! Svaka čast naprednjacima za ovakvu odluku.

Деки

30.03.2015. 09:29

@peks - Можда су добили новац од оног што сте га помпезно хапсили две године, па се сада дружите и роштиљате заједно! У тој мери сте непромишљени, да је и на јавном сервису у најгледанијој емисији, био прилог о састанку вашег вође са Мишковићем :) Кога бре ви више вучете за погрешан део тела?

stevica

30.03.2015. 00:19

Logican potez,jer sa ili bez mitinga zna se ko dominira politickom scenom u Srbiji,to je svakako SNS

mile969

30.03.2015. 00:19

Postavlja se i pitanje odakle novac, pa dao im Mišković ko bi drugi jer on hoće da da sruši silom vlast. Svašta mogu da svarim ali da mitingom hoće da izazovu nerede ne mogu. Jel se za za novi sad dobija dnevnica i sendvič

PetarW

30.03.2015. 00:22

Mudra odluka Premijera ,za Srbiju je najvažnije da sačuva stabilnost i mir,a kolika je popularnost stranaka pozicije i opozicije se vrlo dobro zna,a uskoro će se i proveriti u Vojvodini !

AlanFord

30.03.2015. 00:24

Srbiji je trenutno najvažniji razvoj privrede,koji podrazumeva strana ulaganja,a sve to podrazumeva mir i stabilnost !

Milan Đorđević

30.03.2015. 00:28

Ne može da koristi sve iste botove. Mora da nađe nova lica, već se ponavljaju. Sad je cena još veća da budeš botčina.

miljan

30.03.2015. 00:29

Ljudi moji!! Uvjek je opozicija protestovala, i to razumijem, ali da Vlast pravi miting, e to nerazumijem, ali u Srbiji sve moze, Ovo izgleda ja protestujem protiv svega, i na kraju protiv sebe samog, I Vuk Draskovic bi se zacudio ovim danas.

Ti ces - Ja cu

30.03.2015. 00:34

U demokratskoj državi svako ima pravo da organizuje skupove i proteste pod uslovom da oni ne narušavaju interese države. Ovo inaćenje je ljudi smejurija. Ovo kao ako ćeš ti - onda ću i ja, a ako ti sad nećeš - e ja ipak hoću.

Graje

30.03.2015. 01:01

Vlast nikada neće zabraniti niti uskratiti pravo na slobodno okupljanje što je jedna od svetkovina demokratij.U slučaju da se održavaju dva mitinga u isto vreme, pitanje je da li bi mogao da se obezbedi mir. Najjveće stranke Srbije i premijeru, mir i stabilnost najvažniji. Inače, postavlja se i pitanje odakle novac Pajtićevoj stranci za organizaciju mitinga ako je svima poznato da im je partijski račun već mesecima u blokadi. Imaju oni novca sa još jednog računa koji nisu prijavili.

Cuca

30.03.2015. 01:04

Ovo je dobra odluka. Dva mitinga u istom danu podrayumevaju veću angažovanost policije na tim mestima, a samim tim se stvara povoljnija klima za nemire u nekim drugim mestima. Prema tome, ako 'ć biti održana oba mitinga, onda bar neka budu različitih dana.

Bane

30.03.2015. 01:09

A ajde i ja da vam pitam odakle pare vama za one silne bilborde, reklame na televzijama evo sad iza miting od 100 hijada. Mora da je Miško dao procenat.

MarijaMilan

30.03.2015. 01:13

Nas gradjane takodje muci pitanje, odakle demokratama novac za miting? I zasto se uopste trosi nesto sto se nema za skup na kojem, daj Boze da bude par stotina ljudi. Ili ih finansiraju oni koji uporno zele da destabilizuju vlast u Srbiji...

Ника

30.03.2015. 02:29

Пре ће бити да се велики шеф ухватио за главу када је видео резултате анкетице (мене већ анкетирали) и схватио да би митинг СНСа био лош маркетинг због никаквог одзива.Чуј - безбедност разлог, а једни митингују у БГ, други у НС. Да неће да се телепортују и изазову инциденте...Џабе лажи, џабе медијаки мрак, народ ма очи и стомак који крчи празан...А и ДС ће да се покрије ушима када буде видео одзив њиховом митингу - па није народ заборавио шта су радили док су били на власти.Исти су.

Nikola

30.03.2015. 02:49

Pa zasto gospodin Vucic ne pita svoje savetnike Toni Blera i Montgomerija ko mu je dao pare? Mozda oni znaju nesto o tome da li je Soros odresio kesu. Ta trojka nam je vec uzela jedan dio drzave.

Dumar

30.03.2015. 05:44

O kako se on odgovorno odnosi prema narodu, taman onoliko koliko i oni pre njega. E to je razlog zasto mi osecamo da nam je sve bolje i bolje.

rezimski omladinac

30.03.2015. 06:37

nemoj acika,ja sam mislo da dodjem na miting sa tvojom velikom slikom,najveci srpski sine!

mila

30.03.2015. 07:26

Neznam sta li DS misli da se promenilo od pre par godina kada smo im jasno stavili do znanja da im je mesto u senci!

.J

30.03.2015. 07:26

Srpska napredna stranka ne odustaje od najavljenog mitinga u Novom Sadu, ali se on neće održati istog dana kada i skup Demokratske stranke Bojana Pajtića jer je SNS odgovorna strnaka koja se voi nacionalnim nteresima

List

30.03.2015. 07:28

Ne mogu da verujem da "Vecernje Novosti" od lista br.1 spadose na najpoltronskiji list u Srbiji( Naravno ne racunajuci Kurir).

Цецко

30.03.2015. 07:31

Стабилност земље!? Извршавате наређење окупатора. Докле ћете да понижавате Србију и српски народ! Најбоље би било да сви одете одакле сте изашли.

cuca

30.03.2015. 07:35

Demoktare i ostali koji su nas upropastili jedva cekaju da naprave neki incident i pripisu g a a ktuelnoj vlasti.

MOSKVA

30.03.2015. 07:35

Premijer razmislja kao razuman i normalan covek jer mi dobro znamo kakva su nam prethodna iskustva sa mitinzima istog dana.

BODJANI

30.03.2015. 07:36

ne zeli niko od nas nemire ali bi zutima neka frka dobro dosla zato se ne sme rizikovati. premijer zna na sta su ovi na sve spremni samo da naprave haos u Srbiji.

Деки

30.03.2015. 09:24

@BODJANI - Кад кажеш "жути", јел то мислиш на јевреје? Или на оне наше људе, Србе, који су припадници демократске странке? Јел вас то ваш канцелар тако васпитава и едукује?

Bata

30.03.2015. 08:20

@Bato - E moj Bato, teski si ti botcina.Jesi l' dobio svojih soma i po i sendvic?I samo bih voleo da se zakunete da necete da dovlacite autobusima ljude iz cele Srbije u Novi Sad, naravno, uz dnevnicu.

Jovica

30.03.2015. 07:40

Nije jasno kakvi bi mogli biti nemiri.SNS podrzava 'pol naroda', privreda se oporavlja pod njihovim vodstvom, a Srbija se uvazava u svetu uz cvrsti korak prema evropi i NATO

MRV

30.03.2015. 08:01

Ја стварно не разумем ове жваке о контрамитингу. О каквом контрамитингу може бити речи уз међусобно растојање од 80+ километара и како на толиком растојању може доћи до сукоба?Вероватно сам много глуп, па молим да ми то неко објасни.

Предраг

30.03.2015. 08:08

Добро бре ботови, како се бар мало не постидите и не размислите куда води то писање и шта може добро вама и Србији да донесе. Ако мислите да ће вама да донесе посао, погледајте колико вас је, а колико је фирми и радних места (државних, наравно) где бисте евентуално могли да се запослите? Колико особина људског бића у вама постоји, зашто се некада не запитате, ко сте, шта сте, и шта радите?!

cacanin

30.03.2015. 14:08

@Предраг - ima ih mnogo,al' sto narod kaze: gde celjad nisu besna,ni kuca nije tesna!-uglavice se oni u kancelarije k'o putnici u Indiji u voz,malo sabiju i stace svi!u kanceraliji apr-a u cacaku su pored tri zene koje tu rade i brdo fascikli uspeli da uglave jednog deluje naprednog momka-jest' da je radni sto neka djacka klupa,i da i kuciste i monitor stoje na njoj i da se ne moze unutra uci,al' nema veze up'o je,to je vazno!!

bojan@

30.03.2015. 08:19

Kada bi mogli da vratimo vreme u nazad pa da ispravimo gresku sto smo glasali za ds, da su oni ovako bili odgovorni prema svojoj drzavi koju su vodili ne bi bili danas ovde gde jesmo i ne bi nam plate bile nize, ali ne mozemo se vratiti samo gledati napred i ovaj put prepoznati prave i odgovorne ljude.

baneid

30.03.2015. 08:21

Dobro, a odakle Vama pare za odrzavanje miting podrske. Kad vec pitas DS, onda u detalja objasni koliko to kosta SNS stranku u Novom Sadu. A stalno se pozivamo na stednju. Da se razumemo i ja nisam za ove glupe kontramitinge i mitinge.

clash

30.03.2015. 08:43

Neka Pajtić mitinguje 25 aprila,nemoj samo da posle kuka kako mu je neko branio i kako ga je neko sputavao da organizuje miting.Ali sa Pajtićem nisi nikad na čisto,ako mu pada kiša taj dan ,za to će verovatno biti kriva Vlada i premijer.

Feniks

30.03.2015. 11:32

@clash - da,da za svaki neuspeh Pajtic optuzi Vucka....postaje mi mi veoma zanimljivo citati o Pajticevim optuzbama na premijerov racun..ocito ce premijera optuziti da je ispalio koju raketu da razbije oblake i da bude kise....

Tara

30.03.2015. 08:52

Odavno nisam slušala bajke ,pa bih otišla bih na taj miting DS-a, ali će to shvatiti kao podršku, pa neću.

Деки

30.03.2015. 09:21

Све је почело неуспелим пучом, бивших радикала на челу са Вучком, у покрајинском парламенту, прошле године, ако се не варам. Тај догађај је преломна тачка и почетак краја овог врхунски обучаваног,али баналног плагијатора и демагога, ма колико поједини мислили да је реч о изузетно надареном Арсену Лупиги. Узмите само у обзир ову последњу лакрдију, са "повећањем" пензија, које је претходно скресао :) Велика се прпа увукла у редове бивших радикала, а посебну упалу има њихов и само њихов вођа Вучић.

eni

30.03.2015. 09:24

Pa zar vam je jod do mitingovanja pa Mitinzi su vas doveli P.M ako ste vi normalan svijet onda danas niko budala nije

RRPANTELA

30.03.2015. 09:37

Drzava nam pred izumiranjem.Ubi nas sumanuta trka za EU,ubi nas bela kuga, namnozili se lopovi i banda a stranke non stop nekakve mitinge i gluposti organizuju.Narod je izlazio na izbore, rekao sta hpoce i vise price i mitingovanja NEMA. Svako na svoj posao uz punu odgovornost za ono sto radi.Ova drzava nema prava ni vremena za desetine kojekavih stranaka i partija. Ima samo ZA i PROTIV i kraj voise zaj...vanja ovog naroda.

Aleksandar

30.03.2015. 09:39

Da smo mi normalno drustvo, nikakav problem ne bi bio cak i da dve stranke naprave dva mitinga u istom danu, jer sve je to demokratija, tolerancija. Kome se svidi, neka ide na jedan ili na drugi, ili neka ne ide uopste. Ali mi nismo normalno drustvo vec nervozno, netolerantno drustvo zagrizeno podelama. Ja licno ne bih isao ni na jedan, ni na drugi, jer smatram da su sve stranke iste i da ih 25 godina samo vrtimo u krug.

Besposlen

30.03.2015. 10:14

@Aleksandar - 2 mitinga u istom danu?! Ej bre pa znate li vi koliko je to sendviča, a pojedincima i dnevnica, pa prevoz iz unutrašnjosti troškovi su to, a opet neizvesnost ko će bolji koncert organizovati i bolju klopu pa tamo odoše "mitingaši"....Pa jesu li mere štednje ili nisu (mislim priče za malu decu sa štednjom)

Koле

30.03.2015. 10:20

@Aleksandar - А не смета ти то чега су израз све ове речи које се своде на тврдњу: ЈА сам одлучио да МОЈА странка неће одустати од митинга подршке МЕНИ!?

Ozi

30.03.2015. 11:27

@Aleksandar - Zivim u Australiji vise od 20 godina. Nikakvih mitinga nije bilo ni pozicije ni opozicije, sem protesta protiv necega. Miting podrske vladajucoj partiji je ziva perverzija, jer ako je sve u redu, cemu mitinzi? Mislim da je Vucic odustao posle velike kritike u medijima. Trosenje novca na to u vremenu smanjenja plata bilo bi paradoksalno i vrlo negativno po imidz vlasti.

gradjanka

30.03.2015. 11:28

@Aleksandar - pa Pajtic je samo iz inata zakazao isti dan..samo sa ciljem stvaranja nereda...ali je dobro nasamaren od premijera

filip

30.03.2015. 12:04

@Aleksandar - Uvalise nam demokratiju sa nasim aktuelnim marionetama i kuku nama. Izdajnicima Srbije Srpstva i Pravoslavlja treba suditi.

antiglobalista

30.03.2015. 10:19

Биће 100 хиљада ако довучете чланове из свих делова Србије као што сте радили и за рођендан странке пре 2 године. Неко је морао да плати аутобусе и сендвиче које су чланови добили бесплатно. А овамо крајцујете плате и пензије.

sergejj

30.03.2015. 10:28

To se i ocekivalo od premijer jer on u prvi plan stavlja interese naroda, i naravno da ne zelimo scenario iz 90-tih.

Živko

30.03.2015. 11:25

@sergejj - OPotrebno je da se narodu pokaže snaga SNS i da je istina da ga podržava većina gradjana Srbije

astra

30.03.2015. 11:26

@sergejj - joj ala si cinican..ovo je sasvim normalana i ispravna odluka premijera jer sigurno bi doslo do ne reda a to nijedan normalan gradjanin ne zeli...

komsija

30.03.2015. 14:00

@sergejj - na izbore nije izaslo malo manje od 50% gradjana,a od onih drugih 50% za sns je glasalo 50%,to je zivko podrska od 25% stanovnistva,a to nije vecina o kojoj ti govoris! i od tih 25% oduzmi ogroman broj nas koji vise nikada necemo glasati za tomu diplomu,doktora stefanovica,veselu jorgovanku,keramicara iz gimnazije,blera,nato i sve ostale koje nam je napredni vucic natovario na grbacu!!!

G.Ž.Marković

30.03.2015. 11:22

Ja sam za miting što pre i to baš u Novom Sadu, mora se Pajtiću sesti na grbaču,malo mi njemu ,dosta je on nama 14 godina na vratu

Nikolic Rada

30.03.2015. 11:29

Bilo kakav vid nemira i nereda na ulicama nije dobar za put kojim je Srbija krenula i nece poslati pozitivnu sliku o nama u svet, tako da je odlaganje mitinga ispravna odluka Vlade.

Ника

30.03.2015. 11:32

У праву сте. Слажем се а је ДС историја, и да их треба пустити да се избламирају како би се јасно видело да их народ не подржава. А добро је и да СНС одвоји дан за себе, то ће тек бити својеврсна бламажа, јер су показали своје право лице - па зашто да се народ смеје само један дан - боље да весеље траје 2 дана... Зашто не објављујете коментар, трећи пут пишем. Јесам ли псовао? Вређао? А видим да пустите по који негативни коментар. Јел то чисто да замажете мало очи, да не буде провидно?

Ника

30.03.2015. 11:35

Пре ће бити да се велики шеф ухватио за главу када је видео резултате анкете (мене већ анкетирали) и схватио да би митинг СНСа био лош маркетинг због никаквог одзива. Чуј - безбедност разлог, а једни митингују у БГ, други у НС. Да неће да се телепортују и изазову инциденте... Џабе лажи, џабе медијаки мрак, народ има очи и стомак који крчи празан... А и ДС ће да се покрије ушима када буде видео одзив њиховом митингу - па није народ заборавио шта су радили док су били на власти. Исти су.

Viktor

30.03.2015. 11:39

Vučić je pokazao da je stabilnost u Srbiji važnija od svake političke opcije.Bezbednost građana je na prvom mestu bez obzira na političku pripadnost.

cacanin

30.03.2015. 13:53

@Viktor - naravno,zato je i pustio da nato vojnici spartaju po zemlji,po kasarnama,a zasto ne i po kucama! jer mi smo divljaci,a nas premijer vucic je brizni genije,kome je nasa bezbednost na prvom mestu,pa da nam i nato u tome pomogne,jer zaboga ko moze bolje da nas u logoru cuva od prekaljenih nato dzelata i koljaca?!

dara

30.03.2015. 11:39

Potez jednog odgovornog i ozbiljnog coveka, kome je ispred svega interes naroda, Pajticu je bitna licna promocija, samo ne znam odakle mu novac za miting jer im je stranacki racun u blokadi.

repus

30.03.2015. 13:43

@Lala - а за снс митинг паре од нас сељака из шумадије седам дана пре митинга снс мора гладснима да обећа по пет сендвича и да су стигле крпе за закрпе да неиду поцепани на митинг јел пара нема за ново одело

repus

30.03.2015. 11:42

е ово је добар знак за народ изгледа да је успех снс достигао дно па се појавио страх да недођу гладни и да траже да им се покаже успех ове владе неплаше се они контра митинга него оних који би дошли на њихв митинг сда би хиљаде снсоваца и народа признао и познало политику а то је царево ново одел боље бежати или како кажу одложити него скривати поруке народа са митинга

Lirika

30.03.2015. 12:03

Da Pajtic zna sta je odgovornost, odavno bi podneo ostavku ili prepustio gradjanima da kazu svoje. Ovako, iako svestan da podrsku nema, nastavlja da sedi u fotelji koju ne zasluzuje. Jos jednom cemo 25.imati priliku da se uverimo da DS polako ide na smetliste istorije.

Kol

30.03.2015. 12:04

Pokazana je politicka zrelost od strane Aleksandra Vucica. Velika masa ljudi se ne moze tako lako kontrolisati, i zato je zbog toga najbolje izbeci eventualne sukobe, i ne dozvoliti podele u narodu..

Mita

30.03.2015. 12:14

Treba doneti pravu odluku i ne sumnjam u Premijera. A sto se tice Pajtica i njegovog mitinga DS zivo me interesuje koliko ce ljudi biti na tom mitingu,jer mislim da je narod upoznat kako radi ovaj covek i upravo zbog toga i ne ocekujem nesto spektakularno.

fridomn

30.03.2015. 12:20

Šteta zbog džabe sokova i sendviča,da ne spominjem lepe dnevnice, propuštene prilike da se botovi i botovčice lepo druže a ko zna možda bi se izrodila i neka napredna ljubav... :)

Dule

30.03.2015. 12:38

Dobro jutro džezeri. Dobro jutro botovi. Dal' će da vas umori, ovaj bi-bap jutarnji :) Šalim se, naravno. Pa gde vi znate šta je bi-bap..............

srki

30.03.2015. 12:40

Treba da bude mitinga. Treba da se vidi da DS nema podrsku. Treba da se vidi da SNS da bi okupio sto vise ljudi primorava opstinske odbore iz cele Srbije da autobusima dolaze za Novi Sad. Moraju da znaju da su i jedni i drugi losi kao vlast.

Fragile

30.03.2015. 13:25

Krajnje odgovorno, nema sta. Jedino sto ce se razocarati oni koji su prizeljkivali haos i nerede. Verovatno su imali u glavi kako ce da ukradu patike iz razbijenih izloga po gradu.

DW

30.03.2015. 14:54

Čemu mitingovanje? Osim ako je cilj vraćanje poljuljanog samopouzdanja. Valjda je dovoljan legitimitet neki vlasti rezultat na izborima? Srpska stvarnost postaje reality show. Izgleda da people meters pokazuju pad popularnosti vladajuće koalicije.

vlada

30.03.2015. 15:55

Koliko znam, Vaš miting je trebalo biti u N. Sadu, a DS u Beogradu! Kakvi rizici? Pogotovo što ste vi ranije zakazali! A što se tiče Pajtićevog REŽIMA - treba što pre da ode!

Drcha

30.03.2015. 16:35

Dobra odluka Srpske Napredne Stranke i premijera Vucica da otkaze miting! Ovim su pokazali da misle o svom narodu i da ne zele da dele narod na dva dela i da ne zele da izazovu haos na ulicama kao sto to cine celnici Demokratske Stranke. Ovim je uradjena pozitivna stvar.

LIMAN2

30.03.2015. 16:41

Treba nam SNS miting,potrebno je da se narodu pokaže snaga SNS i da je istina da ga pidržava većina gradjana Srbije

Sale

30.03.2015. 16:49

Ovo je ispravan potez, jer dva stranacka mitinga u istom danu mogli bi da rezultiraju neredima, sto nam nikako nije potrebno u ovom trenutku.

Mima

30.03.2015. 16:49

U svakom slucaju treba u skorije vreme odrzati miting, da se podseti narod da nije zaboravljen.

Lara

30.03.2015. 16:51

Destabilizacija u drzavi je u ovom trenutku najnepotrebnija, iako DS-u to nije nesto posebno bitno.Njima je najbitnija fotelja, a narod moze da bude i kolateralna steta.

Krka

30.03.2015. 16:52

Neredi na ulicama ne bi ppredstavljali lepu sliku Srbije u svetu. Imamo lose iskustvo sa mitinzima vlasti i opozicije u istom danu.

ignjat

30.03.2015. 16:56

Očigledno je da DS čini sve kako bi ponovo došao na vlast, pa i po cenu sukoba na ulicama, ali na sreću u Srbiji je sve manje ljudi koji bi se bili zbog neke stranke.

Luka

30.03.2015. 16:58

Drago mi je da bar neko razmislja odgovorno i u interesu naroda, a opozicija se zaista trudi da destabilizuje Srbiju, ali treba da shvati da se ne dobijaju glasovi na ulici nego se sticu na osnovu rada i rezultata. Imali su priliku da to pokazu, a rezultati su bili vidljivi na proslogodisnjim izborima.

Lakyy

30.03.2015. 17:05

Ako je u ovom trenutku cilj mitinga utvrdjivanje snage i podrske nekoj od politickih opcija onda su se u DS preracunali . Njihova "sramna "politika ih je i dovela do toga da su po svim istrazivanjima na ivici cenzusa, tako da ce miting pokazati samo njihovu slabost.

Natasa

30.03.2015. 17:31

Obzirom da se ocekuje veliki broj pristalica naprednjaka u Novom Sadu, nema potrebe forsirati daum odrzavanja zbog bezbednosti.

Vanja91

30.03.2015. 17:57

Definitivno nam ne bi koristio bilo kakav incident u ovom trenutku,tako da je ipak Vucic napravio dobar potez.

dušan

30.03.2015. 18:00

kakvi bre nemiri, ko ima da ih pokrene. Šta ste se prepali. Tako je počelo i na Kosovu. Nemojte provocirat a ono šiptari napraviše državu. Jadan smo mi narod a država nam beda

Drcha

30.03.2015. 19:01

Dobra odluka Srpske Napredne Stranke i premijera Vucica da otkaze miting! Ovim su pokazali da misle o svom narodu i da ne zele da dele narod na dva dela i da ne zele da izazovu haos na ulicama kao sto to cine celnici Demokratske Stranke. Ovim je uradjena pozitivna stvar.

naca

30.03.2015. 19:13

SNS je imala u planu da odrzi miting podrske Vladi a DS kontra miting odnosno demonstracije.....velika je razlika izmedju toga!!!!!!!!!!

Zoro

30.03.2015. 19:15

Dobro je što je mitnig odložen, jer verujem da bi ovi iz opozicije namerno doveli do nemira kako bi posle mogli da okrive vlast kako ne radi dobro jer nije obezbedila mir.

Simče

30.03.2015. 19:15

Odgovoran potez jer kompleksi opozicije idu u krajnost da bi verovatno doveli i do nemira, ovako je to sprečeno.

marona

30.03.2015. 19:16

Bezbednost gradjana i mir u BG i N.Sadu su preci od dokazivanja politicke nadmocnosti.

trio

30.03.2015. 20:42

@marona - gadite mi se vi u Beogradu. Šta se vi bojite nemira. Kad ste vi osetili bedu ili dali neku žrtvu za otadžbinu. Gore pljačkate srpski narod nego EU i USA zajedno

Miša

30.03.2015. 20:47

@bisa - bisa@.... je.a te ćaća blesavi. Iseli se iz metropole i dođi među srpsku sirotinju.

marina

30.03.2015. 19:30

Bezbednost građana je na prvom mestu, nemiri nam uopste nisu potrebni. Pojedinima je izgleda bio cilj da izazovu nestabilnost, ali im to nece poci za rukom, gradjanima je sve jasno kao dan.

kole

30.03.2015. 20:44

@marina - idi Marina kući kasno je, sama ideš po mraku možeš nastradati od vuka.

JAGODICA BOBICA

30.03.2015. 19:56

Pajtićev interes-isključivo njegova fotelja,Vučićev interes-Srbija i gradjani!

Vektorus

30.03.2015. 20:00

Mudro, ozbiljno i razumno postupanje, Srbija je krenula progresivnim putem i nema razloga da se takva situacija remeti!

bimba

30.03.2015. 20:11

Premijer misli unapred na posledice do kojih bi moglo doci,samim tim stiti svoj narod od uvlacenja u sukobe do kojih bi sigurno doslo usled provokacija DS.

marko

30.03.2015. 20:19

Steta sto pojedinci nece moci da uporedjuju slike mase ljudi u Novom Sadu i stotinak ljudi u Beogradu napravljene istog dana.

mrki

30.03.2015. 20:27

Dobar potez premijera.Zna covek da ima podrsku naroda i nece eventualne sukobe.Odgovorno nema sta

bralence

30.03.2015. 20:32

Pametna odluka, zato sto bi ljudi dolazili iz razlicitih delova zemlje usput bi se sretali i ne daj boze sukobili a to nam ne treba

bakica

30.03.2015. 20:34

Sukobi nam ne trebaju a zamislite da do njih dodje, kakva bi slika otisla u svet.Vucic je dobro procenio.

Zarko

30.03.2015. 20:40

Mudra i promisljena odluka.Mada ionako niko nece doci na ds-ov miting,pa makar to bio jedini dogadjaj u 100 godina.

Radovan

30.03.2015. 20:45

Podrska vladi nece izostati ni drugog datuma. Bezbednost gradjana je na prvom mestu.

vidan

30.03.2015. 20:55

Srpska Napredna Stranka ne želi da se dese bilo kakvi sukobi među građanima u slučaju da se mitinzi održavaju istog dana, tako da je ovu odluka doneta u cilju bezbednosti građana i očuvanja političke stabilnosti u društvu

vladica.sm

30.03.2015. 21:06

Najmanje sto je potrebno Srbiji u ovoj godini su politicke tenzije sirih razmera. Odrzavanje oba mitinga u istom danu bi bio svojevrstan rizik i odluka premijera da pomeri miting njegove stranke je razumna.

Mališa

30.03.2015. 21:32

Treba sačuvati preko potreban mir. Nikome nije potrebno da se strasti uzburkaju. Dobar potez.

asiimov

30.03.2015. 21:36

Mukotrpan rad Vlade koje je rezultirao uspesima, ni jedan miting tamo nekog malog i pohlepnog političara ne može osporiti.

qwerty

30.03.2015. 21:36

Da li će na mitingu Pajtić objasniti narodu da je račun DS-a u blokadi već duže vreme zato što državi duguju 29 miliona? I da su to ustvari pare naroda koje se krajnje bahato koriste u lične svrhe? Od čijih sredstava organizujete miting?

fredi

30.03.2015. 21:38

Pajtić više ne zna kako da privuče pažnju, zato se i ponaša kao uplašeno dete. Zna da, za vreme ove vlasti neće moći da iskorišćava ovu zemlju kao što je činio predhodnih godina, i to mu najviše smeta. Narod je izabrao onoga ko želi da ga vodi i tu odluku treba poštovati.

pantic

30.03.2015. 21:38

Ovim je kontramitingom je Pajtić pokazao samo da je dalako ispod Vučićevog nivoa. Čovek je veoma jednostavno pokazao da je i bolji i pametniji. Srbija konačno ima nekog ko se na pravi način zalaže za nju. Nama je dosta nemira i stradanja, politika mira i stabilnosti je jedina ispravna za ovu zemlju.

mala sirena

30.03.2015. 21:42

Dobili smo konačno vlast kojoj su državotvorni interesi ispred stranačkih.To je presedan u istoriji srpske politike.

ENA

30.03.2015. 21:49

Veoma pametno doneta odluka , nema potrebe nesto raditi po svaku cenu ! SNS sa mitingoim ili bez ima ogromnu podrsku !

Slavko

30.03.2015. 21:53

U svakom slučaju, veoma odgovorna odluka, i vrlo korektna, kad se zna koliko bi građana skupila opozicija a koliko vladajuća stranka.

Mali grad

30.03.2015. 21:56

Odgovornost i bezbednost za sve gradjane, oduvek je bila glavna karakteristika premijera Vucica.

filip

31.03.2015. 08:59

@Mali grad - Nato i Evropa nam garantuju nestanak - Celovitost Srbije moze da se ostvari samo uz pomoc bratske nam Rusije. Ali savetnik Bler ??? Vucicu sta ti je to trebalo.

mrki

30.03.2015. 22:05

Dobar potez premijera.Zna covek da ima podrsku naroda i nece eventualne sukobe.Odgovorno nema sta

Mariana

31.03.2015. 02:29

Ovo je razumna odluka s obzirom da je DS zakazao za isti dan kontramiting, a SNS sigurno ne zeli da se podizu tenzije u zemlji.

meraklija

31.03.2015. 07:42

Gospodine premijeru budimo i mi malo hrvati,albanci i ostali koji stite svoje gradjane ma koliko bili krivi a tvoj bivsi sef vojislav nema bas nikakvu krivicu jeste da je ludak ali u hagu mnogo puta dokazao da srbi nisu krivci zlocina u bivsim ratovima pazi(DOKAZAO).Pitaj tribunal sta je bilo sa srpskim zrtvama i koliko osoba je za to osudjeno.

BG Fighter

31.03.2015. 09:19

Dobro jutro botovi ! Jeste li namazali glave vazelinom ? To što radite neće odložiti kraj ovom nenarodnomn i anti-državnom režimu !

misko1

31.03.2015. 13:34

Pametna odluka, zato sto bi ljudi dolazili iz razlicitih delova zemlje usput bi se sretali i ne daj boze sukobili a to nam ne treba

misko1

31.03.2015. 13:36

Sukobi nam ne trebaju a zamislite da do njih dodje, kakva bi slika otisla u svet.Vucic je dobro procenio.

kikica

31.03.2015. 18:54

DS zeli radi sopstvene koristi da izlozi narod riziku od sukoba a onda svu krivicu da prenese na SNS.

pepa

31.03.2015. 18:55

Pametan potez premijera, najbolje je da se miting odlozi do daljnjeg, jer SNS nije tako neodgovoran prema svome narodu i nece da ga izlaze teskim situacijama.