Novina u radu sa građanima Zrenjanina uvedena je u službe lokalne administracije postavljanjem prozivnog sistema. Nakon prijavljivanja na elektronskom aparatu, stranke koje podnose zahteve za neki od dokumenata od sada dobijaju svoj broj na osnovu koga se vrši automatsko prozivanje zvučnim putem i pojavljivanjem broja na displeju.

Novina u radu uslužnog centra grada Zrenjanina treba da smanji gužve i redove, koji su uobičajna pojava u svim kancelarijama, rečeno je prilikom demonstracije prozivnog sistema u sali Uslužnog centra gradske kuće.

– Želeli smo da poboljšamo kvalitet usluga koje pružamo građanima, izbegnemo gužve, ubrzamo i pojednostavimo rad i omogućimo bolju komunikaciju među zaposlenima. Prozivni sistem u Zrenjaninu radi na sva četiri zvanična jezika u našoj opštini, na srpskom, mađarskom, slovačkom i rumunskom jeziku – objašnjava načelnica opštinske uprave Jasmina Malinić.

Prema njenim rečima, grad je uložio 600.000 dinara u postavljanje prozivnog sistema, sa namerom da se pružanje administrativnih usluga ubrza. Zato je radno vreme uslužnog centra organizovano u dve smene i traje od 7,30 do 19 časova kako bi i zaposleni građani mogli bez stresa i napuštanja radnog mesta da podignu neki od potrebnih dokumenata. Praktično, deset vrsta usluga može da se dobije u Uslužnom centru, od matičarske dokumentacije, zatim poreske, građevinske. Prilikom dolaska u Uslužni centar građani se najpre prijavljuju ukucavanjem željene usluge na elektronskom displeju, preko koga biraju šalter i vrstu službe kojoj se obraćaju za potrebnu dokumentaciju. Kada bude prozvana, stranka dobija kompletnu uslugu koja uključuje podnošenje zahteva, plaćanje poštanskih troškova i dobijanje dokumenta bez nepotrebnih čekanja koja su do sada bila ispred svakog šaltera i za svaku uslugu posebno.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari