Sudeći po ovoj studiji, korisnici provode jako malo vremena koristeći Samsungove aplikacije. Ove aplikacije uključuju i servise kao što je ChatON, Samsungov odgovor na WhatsApp, ali korisnici Galaxyja S3 i S4 u proseku provode 6 sekundi mesečno u njegovom korišćenju.
Poređenja radi, Facebook aplikacija se koristi 11 sati a Instagram 2 sata u proseku svakog meseca. Kada je Twitter u pitanju, korisnici smartfona na njemu svakog meseca provedu 47 minuta dok za YouTube izdvoje 147 minuta.
Studija je pratila preko 250 miliona korisnika ova dva modela kao i njihovu upotrebu aplikacija.
Ljudi su u proseku tokom meseca trošili svega 7 minuta na Samsungove aplikacije.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 58
Pogledaj komentare