Direktor za poslovni razvoj Fijat-Krajslera i generalni direktor Iveka kaže da je "sada projekat u zamahu i u procesu smo završetka investicije od 940 miliona evra".
"Fabrika će biti na svetskom nivou i medju najboljim Fijatovim fabrikama. Takodje nastavljamo zapošljavanje ljudi i plan je da dodjemo do 2.400 radnika do kraja 2012. godine i u ovoj fazi verujem da ništa ne može zaustaviti ovaj projekat", rekao je Altavila.
Altavila je, posle posete proizvodnom pogonu u Kragujevcu u kojem se sklapa probna serija Fijatovog novog modela, rekao da će broj proizvedenih vozila, nakon što proizvodnja u Kragujevcu sledeće godine uđe u serijsku fazu, zavisiti od trendova na tržištima zapadne Evrope.
"Plan je da počnemo od 50 automobila dnevno a posle ćemo videti", precizirao je Altavila, dodavši da će se
novi model, čija je radna oznaka L-Zero, izvoziti širom Evrope i u SAD, gde će biti jedan od stubova Fijatovog brenda.
"Ovo je bio san jednog čoveka - Borisa Tadića - i postao je stvarnost. Suština vladanja je zapravo da imate viziju. Čitava vlada Srbije dala nam je veliku podršku od premijera do sadašnjeg i bivšeg ministra ekonomije", rekao je Altavila.
Prema njegovim rečima, isključivo zahvaljujući svesrdnoj podršci Vlade Srbije bilo je moguće za 18 meseci izgraditi moderan proizvodni kompleks u Kragujevcu kao i park za proizvođače komponenti u Grošnici.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 14
Pogledaj komentare