Vino protiv gojaznosti
09.Mar.2010, 05:42, Izvor: Domino Magazin
Žene koje piju crno vino najzgodnije. Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od gojaznosti, piše magazin Internal Medicine.
Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kojem je učestvovalo preko 19.000 žena naučnici su objavili podatke koji ukazuju da se žene ne debljaju od vina,....
Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji >> Pročitaj celu vest na sajtu Domino Magazin << rizik od gojaznosti, piše magazin Internal Medicine.
Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kojem je učestvovalo preko 19.000 žena naučnici su objavili podatke koji ukazuju da se žene ne debljaju od vina, za razliku od drugih alkoholnih pića. Istraživanje je dokazalo da su se žene koje piju crno vino najmanje ugojile, dok su najgojaznije bile one koje uopšte nisu pile alkohol. Kalorije iz alkohola telo može da koristi na drugačiji način i u drugačijem obliku u odnosu na klasično gojenje, kazali su naučnici.
Nastavak na Domino Magazin...
0
0
Imaš li komentar na ovo?
I drugi pišu o ovome:
08.Mar.2010, 20:30, Izvor: B92
Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od gojenja, objavili su američki naučnici nakon sprovedene studije.
Nastavak na B92...
0
0
09.Mar.2010, Izvor: Kurir
VAŠINGTON, 9. marta (Tanjug) - Žene koje dnevno piju po dve čaše vina, piva ili nekog drugog žestokog alkoholnog pića izložene su manjoj opasnosti od povećanja telesne težine od onih koje uopšte ne piju, pokazali su rezultati jednog američkog istraživanja. Istraživači iz bostonske bolnice BWH (Brigham and Women"s Hospital) došli su do tih rezultata obavivši anketu sa 19.000 Amerikanki...
Nastavak na Kurir...
0
0
Pogledaj prvu stranicu sajta Vesti.rs za najnovije vesti
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Domino Magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Domino Magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.
Vaši prijatelji prate vesti i preko Facebook-a.
Prikljuci se i ti !