Đački bilbordi u Novom Sadu oduševili region

Izvor: B92, 29.Nov.2015, 17:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Đački bilbordi" u Novom Sadu oduševili region

Bilbordi koji su se pre desetak dana pojavili u Novom Sadu, a na kojima su predstavljeni najbolji učenici novosadskih osnovnih i srednjih škola, izazvali su izuzetno pozitivne reakcije kako u Srbiji, tako i u celom regionu.

Predsednik Udrženja za promociju društvene odgovornosti Aleksandar Savanović, koji je idejni tvorac projekta "Učim, znam, vredim", rekao je Tanjugu da su i samom Udruženju iznenađeni načinom na koji je javnost u Srbiji i Regionu reagovala >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << na "đačke bilborde", jer, kako je kazao, sa svih strana samo stižu reči hvale.

"Svesni smo da je ovo društvo generalno opterećeno nasleđem 'veselih devedesetih' i nismo očekivali da će ovaj projekat naići na izuzetno pozitivne reakcije. Ono što nas je posebno obradovalo jeste činjenica da je ta priča odjeknula i u Beogradu i u zemljama regiona, što govori da su ljudi u svim tim državana željni pozitivnih uzora", rekao je Savanović.

On je pojasnio da je projekat "Učim, znam, vredim" realizovan od aprila do septembra u saradnji sa novosadskim srednjim i osnovnim školama, sa ciljem da predstavi najbolje novosadske đake koji su u protekloj školskoj godini (2014/2015) ostvarili najznačajnije uspehe na republičkim i međunarodnim školskim takmičenjima.

Po Savanovićevim rečima kao posledica tog konkursa "rodilo" se 14 bilborda u Novom Sadu na kojima je predstavljeno tridesetak učenika od ukupno šezdeset, koje su škole prijavile na konkurs.

"Sam konkurs je bio prilično rigidan po pitanju uslova, jer je jedan od uslova bio da su učenici osvojili jedno od prva tri mesta na republičkim ili međunarodnim takmičenjima, tako da su svi prijavljeni ispunili taj uslov, ali nažalost nisu svi predstavljeni na bilbordima mada su to apsolutno zaslužili", naglasio je Savanović.

Ideja projekta je da se, kako je rekao, pokušaju promovisati zdrave vrednosti i da se mladim ljudima ponude neki novi pravi uzori nasuprot onima koji im se najčešće nude posednjih četvrt veka.

"Danas smo došli u situaciju da na četiri televizije sa nacionalnim pokrivanjem imamo rijaliti programe u kojima se ne promovišu najpametniji i najbolji, jer za takve na žalost u medijim ima jako malo mesta i ovo je bio naš pokušaj da se tim mladim ljudima, našim sugrađanima zahvalimo za sve uspehe koje su postigli jer te uspehe nisu ostvarivali samo za sebe i svoju školu već su u najboljem svetlu predstavljali i svoj grad i svoju državu", istakao je Savanović.

Medijska pažnja koju je ovaj projekat privukao, po rečima Savanovića, organizatorima je nametnula imperativ da se sa projektom nastavi i narednih godina jer se, kako je kazao, mora skrenuti pažnja javnosti da pored nas žive sposobni, pametni, talentovani mladi ljudi o kojima se u medijima mnogo ne govori.

"Ovaj vid, da tako kažem, zidnog novinarstva je vrlo dobar način da se promovišu prave vrednosti jer ta informacija neće biti zapažena samo pet minuta nego više dana", zaključio je Savanović i dodao da su pomenuti bilbordi pokušaj da se ova naša surova stvarnost oplemeni nekim lepim prizorima.

.

.

.

.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.