LC Waikiki: Moda za sve konačno i u Novom Sadu

Izvor: Savršena.com, 09.Okt.2015, 10:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

LC Waikiki: Moda za sve konačno i u Novom Sadu

LC Waikiki, sa ciljem da postane jedan od tri najuspešnija modna maloprodajna brenda u Evropi, polako osvaja srpsko tržište, koje ova kompanija smatra prioritetnim.
LC Waikiki, vodeći turski modni brend otvara drugi objekat u Srbiji, a prvi u Novom Sadu, u TC Mercator, u petak 9. oktobra 2015, u 12h. Maloprodajni lanac, specializovan za odeću i aksesoare za celu porodicu otvoriće svoja vrata u TC Mercator, a modno tržište Novog Sada postaće bogatije za veliki izbor modnih kolekcija >> Pročitaj celu vest na sajtu Savršena.com << za sve uzraste.
Otvaranje novog maloprodajnog objekta će privući pažnju novosadskih kupaca koji će imati priliku da uživaju u širokom asortimanu garderobe i aksesoara brenda LC Waikiki, zbog visokog kvaliteta, moderne linije koja prati poslednje svetske modne trendove i što je najvažnije pristupačnih cena proizvoda.

Prva LC Waikiki prodavnica u Novom Sadu ponudiće širok asortiman garderobe koja je podeljena u nekoliko različitih modnih koncepata za žene, muškarce, tinejdžerke i decu. Svi LC Wikiki maloprodajni objekti poznati su po toploj atmosferi i odličnoj organizaciji prodaje koja omogućava kupcima da lako i brzo pronađu sve što im je potrebno.
Menadžer brenda LC Waikiki za Srbiju i BiH, Sinan Sahin, izjavio je: “LC Waikiki je svoju priču na međunarodnom tržištu započeo pre 17 godina. Danas je lider ready-to-wear industrije, sa preko 500 prodavnica u 27 zemalja i preko 25.500 zaposlenih. Veliko nam je zadovoljstvo što polako osvajamo srpsko tržište i što ćemo i ovde, u Novom Sadu, kupcima pružiti inspiraciju da svom stilu dodaju lični pečat.”
O LC WAIKIKIJU Waikiki kao brend postoji od 1985, a kao LC Waikiki posluje u Turskoj od 1997. Sa 120 međunarodnih prodavnica LC Waikikija i skoro 400 prodavnica u Turskoj, kompanija sigurnim koracima ide ka krajnjem cilju brenda da do 2023. godine počne da ostvaruje promet od 10 milijardi dolara godišnje.
Moto modnog brenda je: “Svi zaslužuju da se lepo odevaju”.

Nastavak na Savršena.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Savršena.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Savršena.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.