Kampanja koja očarava

Izvor: Lepota i zdravlje, 15.Apr.2015, 10:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kampanja koja očarava

Nova zvezda reklamne kampanje luksuznog brenda Mulberry jeste Kresida Bonas. Pitate se ko je Kresida Bonas? Sećate se one lepojke koju je šetao princ Hari? E pa upravo je to Kresida, sada zaštitno lice modne kuće Mulberry. Ona je pre mesec dana odlučila da izađe iz senke i vrati se svojoj prvoj ljubavi – plesu. Ova saradnja nimalo nas ne iznenađuje. Kresida je nedavno gostovala u videu u kom je pokazala upravo svoje plesačke sposobnosti, a koji je snimljen kao deo digitalnog projekta ove poznate modne kuće. U okviru tog projekta Mulberry predstavlja talente iz sveta filma, mode, pozorišta, umetnosti, dizajna i nove tehnologije. Savršene fotografije uradio je Robert Fairer u staroj kući u centru Londona, a prikazuju kampanju za kolekciju proleće/leto 2015. godine. Foto: Mulberry

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.