Izvor: Lepota i zdravlje, 13.Jun.2017, 12:02 (ažurirano 02.Apr.2020.)
COCA-COLA SLAVI SVE NAŠE VRLINE!
Da Srbi uživaju u ulozi galantnog domaćina svi znaju. Svi se i slažu da volimo da se proveselimo i provedemo sa najbližima i da smo pri tome i glasni, ali i da smo složni kada je najpotrebnije. To jesu karakteristike našeg naroda. Lako je reći, ali da li biste znali da to nacrtate i bez reči objasnite. Coca-Cola je stavila ovaj zadatak pred domaće umetnike, pozivajući ih da svoje ideje pretoče u crtež koji će završiti na Coca-Cola flašicama, a njih šestoro su se pokazali kao majstori >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << svog zanata. Među umetnicima koji su dizajnirali ovo limitirano izdanje čuvene flašice su Nemanja Jehlička, Petar Popović Piros, Monika Lang, Aleksandar Savić, Vesna Pešić i EmaEmaEma. Svako od njih imao je različito viđenje onog što je smatrao karakterističnim osobinama ljudi iz naše zemlje. Inspirisala ih je naša gostoljubivost, pa se tako na jednoj od flašica Coca-Cole sada nalaze raširene ruke kako dočekuju prijatelje i goste. Drugog umetnika pak nadahnulo je to što ljudi u Srbiji vole da slave i raduju se, pa čak i malim stvarima. Otuda je jedna od flašica inspiracija da ljudi imaju pozitivan stav, da neguju prijateljstvo i zabavljaju se. Ono što je međutim zajedničko za svih šest specijalno dizajniranih flašica su razigrane i žive boje, fluidni oblici koji zapadaju za oko i oslikavaju duh onog što jeste Coca-Cola, a to je uživanje u svakom trenutku ispijanja rashlađenog i osvežavajućeg pića. Ovo ograničeno izdanje Coca-Cola flašica biće u prodaji samo preko leta i to u odabranim kafićima i restoranima. U pitanju je kolekcionarska serija jer je ambalaža nepovratna i pravljena za sve istinske ljubitelje popularnog pića. Idealna je za sve koji pored uživanja u ukusu žele da uživaju i u vizuelnom delu jer ove flašice jesu prava umetnička dela koja odišu pozitivnim vibracijama.
Nastavak na Lepota i zdravlje...