Kategorije
Vaš glas
U fokusu
Regioni
Izvori


Kako izgleda to?

Arhiva

Korisnicki servisi

Naši sajtovi

Prijatelji sajta


Pomak u lečenju celijakije  

30.Jul.2010, 12:10, Izvor: B92      Pomak u lečenju celijakije

Australijski naučnici identifikovali su derivate glutena koji kod obolelih od celijakije izazivaju alergijsku reakciju.

Grupa naučnika iz australijskog instituta WEHI (Walter and Eliza Hall Institute) otkrila je da su među 90 peptida, derivata glutena koji izaziva imunološku reakciju kod osoba koje su na njega alergične, samo tri veoma agresivna, preneli su francuski mediji. >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 <<

To otkriće bi moglo da otvori put razvoju imunoterapija koje se nisu mogle razviti dok patogeni agensi nisu jasno identifikovani.

Australijski istraživači su naveli da se, zahvaljujući rezultatima njihovog istraživanja, već razvijaju tri terapije protiv alergije na gluten - celijakije, što predstavlja dobru vest za osobe obolele od te vrste alergije.

Nastavak na B92...   
Losa vest 0 Dobra vest 0

Bakterije u crevima uzrok gojaznosti  

30.Jul.2010, Izvor: SrbijaNet.rs

Grupa belgijskih naučnika je otkrila da bakterije u crevima doprinose promeni apetita i metabolizma, što utiče na telesnu težinu, preneli su danas francuski mediji. Naučnici su otkrili da odredjene bakterije u crevima kontrolišu lučenje endokanabiodnih supstanci koje utiču na prekomeran unos masnoća u

Nastavak na SrbijaNet.rs... Losa vest 0 Dobra vest 0



Pogledaj prvu stranicu sajta Vesti.rs za najnovije vesti

Dodajte komentar

Anti-SPAM zaštita: koliki je zbir brojeva jedan i dva?
(uneti brojku slovima, na primer: PET)


Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.
Vaši prijatelji prate vesti i preko Facebook-a.
Prikljuci se i ti !