Kakao sa flavanolom za zdrave krvne sudove
27.Jul.2010, 13:44, Izvor: S media
Kakao sa visokim sadržajem antioksidansa flavanola može da bude veoma važan za oporavak i održavanje krvnih sudova, pokazali su rezultati međunarodnog istraživanja.
Tokom ispitivanja je svakodnevna konzumacija kakaa sa flavanolom kod učesnika istraživanja više nego duplirala broj aktivnih angiogenih ćelija (CACs) u krvi, za koje je dokazano da utiču na funkcije obnavljanja >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << i održavanja krvnih sudova, a rezultat su zdravi krvni sudovi.
Slabo funkcionisanje krvnih sudova, kako su istakli naučnici, predstavlja rani stadijum u razvoju kardiovaskularnih bolesti, uključujući i koronarnu bolest srca.
Povećani nivo angiogenih ćelija se, takođe, povezuje sa smanjenim rizikom od smrti usled kardiovaskularnih bolesti, što su pokazali i rezultati studije koja je 2005. godine objavljena u medicinskom časopisu NEJM (New England Journal of Medicine).
Izvor: (Tanjug)
Nastavak na S media...
| Pročitaj ovu vest iz drugih izvora
0
0
Pogledaj prvu stranicu sajta Vesti.rs za najnovije vesti
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.
Vaši prijatelji prate vesti i preko Facebook-a.
Prikljuci se i ti !