Dame, umereno pijte
02.Nov.2010, 17:41, Izvor: NaDlanu.com
PERT, 31. avgust 2010. (FoNet) - Umerenost je majka mudrosti i zdravlja. Umereno konzumiranje alkoholnih pića može pomoći da vremešne dame poboljšaju kvalitet života i produže životni vek, pokazala je studija upravo objavljena u Žurnalu američkog udruženja za gerijatriju.Lekari u australijskom Centru za dugoročno istraživanje zdravlja žena šest meseci pratili su zdravstveno stanje blizu 12. ...
Nastavak na NaDlanu.com...
0
0
Pogledaj prvu stranicu sajta Vesti.rs za najnovije vesti
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NaDlanu.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NaDlanu.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.
Vaši prijatelji prate vesti i preko Facebook-a.
Prikljuci se i ti !