Kategorije
Vaš glas
U fokusu
Regioni
Izvori


Kako izgleda to?

Arhiva

Korisnicki servisi

Naši sajtovi

Prijatelji sajta


Ljutim papričicama protiv viška kilograma  

10.Maj.2010, 12:46, Izvor: S media      Ljutim papričicama protiv viška kilograma

Ljute papričice, bilo da su veće ili manje ljutine, kada se dodaju jelu omogućavaju skidanje kilograma, pokazali su rezultati američkog istraživanja.

Te papričice, kako su istakli naučnici iz Centra za ljudsku ishranu pri univerzitetu "Kalifornija" u Los Andjelesu koji su sproveli istraživanje, tope masnoću i ubrzavaju metabolizam. Istraživači su došli do zaključka >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << i da konzumiranje "dihidrokapsiata", sastojka sličnog "kapsaicinu" koji daje ljutinu papričici, može da ima isto dejstvo kao i veoma ljute papričice delimično zahvaljujući proizvodnji toplote izazvane varenjem hrane.

Taj sastojak, takodje, povećava i oksidaciju masnoća, što podstiče organizam da više koristi masnoću kao izvor energije, preneli su francuski mediji.

Naučnici su konstatovali da ljuta papričica omogućava gubitak kilograma i kod ljudi koji su pod niskokalorijskim režimom ishrane ubrzavanjem metabolizma.

Nastavak na S media...   
Losa vest 0 Dobra vest 0 I drugi pišu o ovome:

B92: Ljutinom protiv viška kilograma



Ljutim papričicama protiv viška kilograma  

10.Maj.2010, Izvor: SrbijaNet.rs

Ljute papričice, bilo da su veće ili manje ljutine, kada se dodaju jelu omogućavaju skidanje kilograma, pokazali su rezultati američkog istraživanja. Te papričice, kako su istakli naučnici iz Centra za ljudsku ishranu pri univerzitetu "Kalifornija" u Los Andjelesu koji su sproveli istraživanje,

Nastavak na SrbijaNet.rs... Losa vest 0 Dobra vest 0



Pogledaj prvu stranicu sajta Vesti.rs za najnovije vesti

Dodajte komentar

Anti-SPAM zaštita: koliki je zbir brojeva jedan i dva?
(uneti brojku slovima, na primer: PET)


Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.
Vaši prijatelji prate vesti i preko Facebook-a.
Prikljuci se i ti !